طرح‌های برق رسانی در ایـــــران

بهره‌برداری از ۷۳ طرح برق شهری و روستایی یزد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از بهره‌برداری ۷۳ طرح برق شهری و روستایی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

محمدرضا صحتی اظهار کرد: این طرح‌ها در محورهای برق‌رسانی به مسکن اجتماعی شهری، توسعه و احداث شهری و روستایی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق شهر و روستا و تامین روشنایی شهرها و روستاها با اعتبار ۱۴۹ هزار و ۶۷۹ میلیون ریال اجرا شده است.

 

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از طرح‌های یادشده نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات‌رسانی به مشترکان دارد، اظهار کرد: با اجرای ۲۳ طرح توسعه و احداث شهری و روستایی افزون بر ۲۶ هزار متر شبکه فشار متوسط و ضعیف، ۳۹ هزار متر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار و ۸۳۹ دستگاه چراغ پربازده به تجهیزات شبکه استان یزد افزوده خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اعلام کرد: در حوزه روشنایی، ۲۲طرح با احداث بیش از ۲۵ هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف با هزینه ۲۴ هزار و ۳۵۴ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

افتتاح ۲۲۱ طرح برق‌رسانی در قزوین‏

به مناسبت دهه فجر ۲۲۱ طرح شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با هزینه ۶۲۶ میلیارد و ۱۹۱ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

این طرح‌ها در قالب طرح‌های سرمایه‌ای اعم از توسعه، اصلاحات، نیرورسانی، مسکن مهر، برق‌رسانی روستایی و طرح‌های نیروگاهی در بخش خصوصی است.

 

از طرح‌های یاد شده ۹۱ طرح در قزوین، ۲۱ طرح در تاکستان، ۳۲ طرح در آبیک، ۱۰ طرح در آوج، ۱۶ طرح در البرز، ۱۲ طرح در بوئین زهرا، ۹ طرح در محمدیه، ۸ طرح نیروگاهی، ۱۵ طرح مسکن مهر و ۷طرح برق‌رسانی روستایی است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;