ضرورت تعمیر کولر ها در آستانه هوای گرم

تاسیسات نیوز: با توجه به رشد چشمگیر تکنولوژی و تغییر نیازهای زندگی‌ امروزی، استفاده از کولر آبی و دستگاه‌های سنتی از این دست بسیار کم شده است. این موضوع تنها شامل کولرها نمی‌شود؛ استفاده از بخاری‌های گازی یا برقی نیز به سبب مخاطراتی که ایجاد می‌کنند کمتر شده است.
مزایای کولر گازی باعث شده استفاده از آن‌ها متداول شود و بسیاری از خانواده‌ها به سمت این انتخاب مدرن بروند. یکی از ملموس‌ترین مزایای سیستم تهویه هوا این است که گرما و سرمای دلچسب‌تری ایجاد می‌کند. به همین دلیل در شهرهای بسیار گرم مانند دزفول یا زاهدان طرفداران بسیار زیادی دارد. علی رغم چیزی که برخی افراد فکر می‌کنند کولرهای گازی هزینه نگهداری بسیار پایینی دارند و در صورت نیاز دستیابی به تعمیرکار کولر گازی کار دشواری نیست. کافی است در یک مرجع معتبر خدمات منزل مانند آچاره به سادگی ثبت سفارش کنید. به دلیل اینکه پنل خارجی در محوطه بیرون نصب می‌شود، مرتبا در معرض گردوغبار و آلودگی قرار دارد. گردوغبارهای نفوذ کرده در پره‌ها و بخش‌های داخلی کندانسور و پنل خارجی در مکش و تهویه هوا ایجاد اختلال می‌کند. به همین دلیل لازم است شستشو و سرویس کولر گازی به صورت اصولی انجام شود. سرویس کولر گازی توسط تکنسین‌های آچاره به صورت کاملا تخصصی انجام می‌شود. تکنسین‌های ما برای تعمیر، سرویس و شستشوی اصولی و بهتر پنل داخلی و خارجی و کندانسور کولر گازی از دستگاه و اسپری‌های مخصوص شستشوی کولر گازی استفاده می‌کنند. به این وسیله تمامی گردوغبار، باکتری، سفیدک، شوره و کپک‌ها از بین می‌روند و کاملا ضدعفونی می‌شوند.
استفاده از دستگاه برای شستشوی کولر گازی باید با رعایت نکات ایمنی انجام شود. به همین دلیل مهارت و تجربه تکنسین در انجام این کار بسیار مهم است. مشکلاتی که ممکن است به دلیل عدم مهارت تکنسین در تعمیر و سرویس کولر گازی با دستگاه ایجاد شود عبارتند از:
  1. ایجاد نقص و خرابی در قسمت فین‌های رادیاتور پنل خارجی
  2. شکستن قطعات و صدمه دیدن کندانسور
  3. امکان سوختن برد کولر گازی
بنابراین بهتر است برای سرویس کولر گازی از تکنسین‌های مجرب کمک بگیرید تا دستگاه کولر گازی شما دچار آسیب نشود.
پیامدهای عدم سرویس کولر گازی در زمان مناسب
شاید خیلی‌ها با شروع فصل گرم سال بدون سرویس کولر آبی آن را روشن و استفاده کنند اما کولر گازی را نمی‌توان بدون نگهداری مناسب استفاده کرد. سرویس اسپیلت از اصول مهم در نگهداشت کولر گازی است. موارد زیر تنها بخشی از مشکلاتی است که بی‌توجهی به این وسیله مهم می‌تواند به بار بیاورد.
  1. میزان خنک‌کنندگی کولر گازی نسبت به قبل کم‌تر می‌‌شود.
  2. باعث افزایش میزان مصرف برق دستگاه می‌شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;