صرفه جویی در آب با تولید شیرآلات جدید

به گزارش تاسیسات نیوز، همایون شاکرین، مدیرعامل شرکت تولیدی شیرآلات کاویان هم افزار، در خصوص معرفی شرکت هم افزار گستر گفت: شرکت هم افزار از سال 77 آغاز به کار نمود و در ابتدا به صورت یک کارگاه کوچک فعالیت می کرد، رونق تولید در این صنعت باعث شد که از شهرک احمد آباد به شهرک صنعتی شمس آباد قم نقل مکان شود، این نقل مکان باعث تبدیل کارگاه به کارخانه شد.





وی افزود: به تدریج از شکل سنتی و کارگاهی توانستیم تبدیل به یک شرکت دانش بنیان که واحدهای مختلف را دربر دارد شویم، شرکت کاویان هم افزار در ایران برای تولید شیرآلات بهداشتی مزیت های نسبی خوبی را در بر دارد.





شاکرین در رابطه با مزیت های شیرآلات هم افزار اعلام کرد: در مواد اولیه شیرآلات تولیدی برنج مصرف می شود که این مس از عناصر مس و روی تشکیل شده شده است.





وی ادامه داد: با توجه به ترافیک شرکت های تولیدی شیرآلات و رقابت شدید بین این شرکت ها شاهد کار کردن آنها با ظرفیت بسیار پایین هستند به طوری که برخی از شرکت ها تنها با 20 درصد از ظرفیت خود را به تولید شیرآلات اختصاص می دهند.





مدیر شرکت کاویان در رابطه با سایر مشکلات این عرصه گفت: نیاز داخلی جوابگوی تراکم شرکا های تولیدی شیرآلات نیست و از سویی واردات قاچاق که دارای کیفیت و قیمت پایینی می باشد جایگزین تولیدات داخل شده است و متاسفانه مردم نیز به دلیل مشکلات اقتصادی ترجیح می دهند از کالاهای قاچاق استفاده کنند.





شاکرین در رابطه با شیرآلات مصرفی در مسکن مهر بیان کرد: محدودیت شیرآلات مصرفی مسکن مهر تنها قیمت پایین بود که این مسئله باعث ایجاد مشکل برای واحدهایی که تولید با کیفیت داشتند شد.





وی در تاثیر شیرآلات با کیفیت برای جلوگیری از اسراف آب تصریح کرد: یکی از مشکلات عمده ایران در حال حاضر کمبود آب است که شیرآلات بی کیفیت باعث عدم جلوگیری از اسراف آب می شود.





مدیر شرکت شیرآلات کاویان ادامه داد: به دلیل بحران در کمبود آب شرکت کاویان بر تولید شیر آلاتی تاکید دارد که قابل صرفه جویی در آب باشد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;