صرفه­ جویی برق با محصول جدید

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت سامسونگ الکترونیکس حوزۀ خاورمیانه و آفریقا (منا) دستگاه تهویۀ هوای دیواری Wind-FreeTM خود را در نمایش منا در کشور سنگاپور رونمایی کرد که علاوه­ بر اختصاص جایزه نوآوری به خود قادر است 72% در مصرف برق صرفه ­جویی کند نمونه ایستاده این دستگاه در کرۀ جنوبی بسیار موفق بوده است.





دستگاه تهویه هوای مدل AR500M با استفاده از روش سرمایشی Wind-Free دمای مناسب در اتاق را حفظ می­ کند که در آن هوای سرد ازطریق 21 هزار سوراخ ریز عبور هوا در اتاق پراکنده می ­شود. این سیستم سرمایش دو مرحله دارد که در مرحلۀ اول حالت سرمایش، سریع دمای اتاق را پایین می ­آورد و وقتی به دمای دلخواه رسید حالت هوای پایدار همان دما را حفظ می­کند این روش باعث صرفه­ جویی مصرف برق تا 72% درصد می­ شود.

 

 

 

موتور این دستگاه با استفاده از یک مبدل دیجیتالی هشت پله­ ای مجهز به فن ­آوری تقویت قدرت، موجب می­شود تغییرات کاهش پیدا کند که به این ترتیب انرژی کلی لازم کاهش یافته و زمان برای رسیدن به کمپرسور به حداکثر سرعت کم­تر می ­شود. هم­چنین این مدل مجهز به وای ­فای است که امکان کنترل آن از هر مکانی را با استفاده از اپلیکیشن Smart Home سامسونگ فراهم می ­کند.

 

 

 

کاربران می ­توانند از راه دور دما و تنظیمات دستگاه را کنترل و اطلاعات عملکرد و مصرف انرژی آن و نیز روش­های حل مشکل درصورت نیاز به تعمیر را به ­صورت آنی دریافت کنند. معماری سه وجهی منحصر به فرد AR9500M، دارای فضای ورودی بزرگ­تری است که امکان مکش هوا به ­صورت گسترده را فراهم می­کند. درعین حال بهترین عرض و زاویۀ خارجی هوا را به دست می ­دهد تعداد بیش­تر تیغه ­های متحرک و فن بزرگ ­تر آن باعث می ­شود که هوا سریع ­تر خنک شده و با سرعت و در مکان بزرگ­تری منتشر شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;