صدور 158 گواهي ايمني و کیفیت آسانسور در استان همدان

مدیر کل استاندارد استان همدان گفت: در 9 ماهه امسال در استان همدان 158 گواهي تاييديه ايمني و کیفیت آسانسور توسط این اداره کل صادر شده است.

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز فرهاد تیموری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: اداره کل استاندارد مسئولیت صدور گواهی ایمنی و کیفیت آسانسور به منظور ارائه به شهرداری ها و نظارت بر عملکرد شرکت های بازرسی دارای صلاحیت را بر عهده دارد.

 

تیموری بیان داشت: گواهينامه هاي ایمنی و کیفیت آسانسور دارای اعتبار یکساله است.

 

مدیرکل استاندارد استان همدان به مهر گفت: به شهروندان توصیه کرد: مالكين و مديران ساختمان‌هاي داراي آسانسور باید آسانسورهاي در حال بهره‌برداري را تحت سرويس و نگهداري مستمر قرار دهند و به منظور حصول اطمينان از برقراري شرايط استاندارد، سالیانه درخواست بازرسی ادواری از آسانسور منصوبه را به اداره کل استاندارد ارائه کنند.

 

وی اظهار داشت: ایمن سازی و توجه به ایمنی در هر زمینه ای خصوصا آُسانسور و سبب ارتقای امنیت جانی و همچنین کاهش هزینه در راستای تجهیز هر ساختمانی می شود که این مهم باید مورد توجه باشد.

 

فرهاد تیموری در پایان سخنانش یادآور شد: در 9 ماهه امسال پس از بازرسی های فنی بعمل آمده از آسانسورهای نصب شده در سطح استان، 158 گواهي تاييديه ايمني و کیفیت آسانسور توسط این اداره کل صادر شده است.

 

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;