صدور اعتبارنامه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

شنبه انجام می شود: پس از فراز و فرودهای فراوان

به گزارش تاسیسات نیوز، شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ بنا به دعوت محمد راستگو سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعتبارنامه اعضای منتخب اصلی و علی البدل نهمین دوره هیات مدیره ساختمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اعطا می شود.

بنابراین دعوت نامه که با حضور معاونین و مدیران کل وزارت راه و شهرسازی اعم از دفتر حقوقی، دفتر مهندسی ساختمان، دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات، دفتر توسعه مهندسی ساختمان و نیز اعضای اجرایی نهمین دوره انتخاباتی هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران انجام می شود پرونده نهمین دوره انتخابات ۱۴۰۰ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بسته می شود

 

این گردهمایی در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران واقع در سعادت آباد، بلوار دریا، خ سردار دریا( مطهری شمالی سابق)، نبش خ مرو.ارید ساعت ۱۰ صبح برپا می شود.

گفتنی است نهمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با مشارکت ۳۲ هزار و ۵۶۶ نفر از مجموع ۱۰۶ هزار و ۳۷۰ عضو این سازمان در روز ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی برگزار شد.

نکته قابل توجه این انتخابات، عدم احراز صلاحیت بسیاری افراد از جمله احمد خرم (رییس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کل کشور)، سید مهدی هاشمی (رییس اسبق شورای مرکزی)، علیرضا میرجعفری (رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران) بود.

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت که تایید صلاحیت نشدن تعدادی از کاندیداهای این دوره از انتخابات نظام استان تهران به دلیل پاسخ استعلام از مراجع چهارگانه بوده و وزارتخانه مستقلا در این خصوص تصمیمی نگرفته است.

علی‌محمد عبدی قهرودی مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی افزود: میزان مشارکت در این دوره از انتخابات استان تهران ۳۰.۶۲ درصد بود که نسبت به کلیه ادوار کذشته، میزان مشارکت بی‌سابقه بود. در این دوره از انتخابات در استان تهران، شاهد رشد بیش از سه برابری مشارکت بودیم. در سازمان نظام استان تهران ۳۲ هزار و ۵۲۶ نفر رای دادند. این در حالی است که در  دوره قبل، کل افرادی که رای دادند ۹ هزار و ۷۱۶ نفر بودند.

پایان پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;