شماره فروردین «ساختمان و پلیمر» منتشر شد

شماره فروردین «ساختمان و پلیمر» منتشر شد

سی و هفتمین شماره ماهنامه «ساختمان و پلیمر» که نخستین شماره این نشریه در سال جدید است، منتشر شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، در سرمقاله شماره جدید ماهنامه «ساختمان و پلیمر» با عنوان «اختر افق سازندگی در برابر ما سوسو می زند»، فعالان عرصه ساختمان، حلقه های یک زنجیر عنوان شده اند که با پرهیز از تفرقه و تنگ چشمی می توانند در ذیل یک تفکر معقول و عالمانه، جامعه‌ای را آباد کنند.

 

در شماره فروردین ماه این نشریه در گزارشی با عنوان «انتظارات تشکل های ساختمانی در سال جدید»، در گفت و گو با چند تن از مسئولان تشکل های مهم ساختمانی، انتظارات آنان از مسئولان و دولتمردان در سال 93 مورد بررسی قرار گرفته است.

 

«حذف کاردانها به ژست مدیریتی تبدیل شده است»، در جریان تخلف شورای انتظامی نیستیم و «قیمت مسکن طی 20 سال گذشته 9 هزار درصد رشد داشته است» به ترتیب به سخنان رییس شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی، رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران و رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران در صندلی داغ صنعت ساختمان اختصاص دارد.

 

«چالش ها و راهکارهای اجرای واقعی شناسنامه فنی ملکی در سال 93، انبوه سازان بر چه بستری خانه بسازند؟»، «بساز بفروش ها به بهشت نمی روند»، «چطور با مسکن مهر کنار بیاییم؟»، «عبور مصالح ساختمانی از جاده استاندارد»، «جهت گیری غلط دولت نسبت به شهرداری ها» و «آینه ای در برابر کمیسیون عمران» از جمله مطالب شماره جدید ماهنامه «ساختمان و پلیمر» است.

 

گفتنی است «راه و راهسازی در دوره پهلوی اول»، «در بیان فواید استاندارد»، «شیوه های جذب سرمایه در ساخت مسکن»، «اقشار مختلف مردم در مورد قیمت مسکن در سال جدید چه می اندیشند؟» از مطالب جذاب و خواندنی شماره فروردین ماه این نشریه است.

 

لازم به ذکر است ماهنامه «ساختمان و پلیمر» در سازمان های نظام مهندسی، انجمن های انبوه سازان کل کشور، تشکل و انجمن های ساختمانی، انجمن های پیمانکاری و تاسیساتی، پروژه های درحال ساخت، شرکت های بزرگ ساختمانی، تولیدکنندگان بزرگ مصالح ساختمانی و کیوسک های مطبوعاتی معتبر کل کشور توزیع می شود.

 

این درحالی است که متقاضیان می توانند ازطریق مراجعه به سایت www.mspir.ir مشترک الکترونیکی و درصورت تمایل مشترک نسخه کاغذی ماهنامه «ساختمان و پلیمر» شوند.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;