انتشار کتاب نگهداری و تعمیرات خلاقانه

انتشار کتاب نگهداری و تعمیرات خلاقانه

انتشارات بهتاپژوهش به‌زودی کتاب «نگهداری و تعمیرات خلاقانه» اثر مشترک جلال سلیمان‌نژاد و عبدالرضا رامشک را روانه بازار نشر خواهد کرد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مهدی قنواتی، مدیرمسوول انتشارات بهتاپژوهش، در گفت‌وگو با  ایبنا  در این‌باره اظهار کرد: اگرچه بسیاری از مدیران کمپانی‌های تولیدی از تاثیر بی‌نظیر نگهداری و تعمیرات بر روی هزینه‌ها مطلع هستند، اما متاسفانه تصور می‌کنند که نگهداری و تعمیر خود نوعی هزینه است. البته ممکن است روی سود و هزینه‌ها تاثیر بگذارد، اما نباید فراموش شود که اگر نگهداری و تعمیر با کیفیت و به‌خوبی انجام شود، به‌معنای خرابی کمتر است و این بر تولید موثر است و به آن کمک می‌کند. ما در تشریح این مساله به انتشار کتاب «نگهداری و تعمیرات خلاقانه» اقدام کردیم.

 

وی ادامه داد: این اثر در هشت فصل تنظیم شده که از آن میان می‌توان به «مقدمه بر نگهداری و تعمیرات»، «آشنایی با استراتژی‌های نگهداری و تعمیرات»، «بهینه‌سازی سیستم نگهداری و تعمیرات»، «سیستم اطلاعاتی نگهداری و تعمیرات» و «تجزیه و تحلیل حالات خرابی و اثرات آن‌ها» اشاره کرد.

 

مدیرمسوول انتشارات بهتاپژوهش افزود: «آنالیز درخت ‌خرابی و مروری بر قابلیت اطمینان»، «مروری بر نت بهره‌ور فراگیر» و «مقدمه بر شبیه‌سازی و کاربرد آن در نت» عناوین سایر فصول هشت‌گانه کتاب «نگهداری و تعمیرات خلاقانه» را تشکیل می‌دهند.

 

قنواتی عنوان کرد: مخاطبان با مطالعه این اثر با دلایل عمده اهمیت امور نگهداری و تعمیرات، انواع ابزارها و روش‌های نت پیش‌بینانه، حوزه‌های سیستم نت، اجزای سیستم نت، انواع ابزارهای پوکا یوکه، روش‌های بهسازی قابلیت اطمینان، شاخص اثربخشی تجهیزات و مزایا و معایب شبیه‌سازی آشنا می‌شوند.

 

کتاب «نگهداری و تعمیرات خلاقانه» به‌زودی با شمارگان یک‌هزار نسخه در 168 صفحه، به بهای 12 هزار تومان از سوی انتشارات «بهتاپژوهش» اصفهان منتشر خواهد شد.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;