شفافسازی درخصوص سوءاستفاده تبلیغاتی زاکانی در اولین گام انتخاباتی

یک عضو شورای شهر تهران نسبت به ثبت نام شهردار تهران و همراهی هیاتی از شهرداری با ایشان در زمان ثبت نام در وزارت کشور واکنش نشان داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، «ناصر امانی» عضو شورای شهر تهران  در واکنش به حضور شهردار تهران و هیات همراهش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور شهردار تهران برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری از نظر قانونی مشکلی ندارد و برای حضور در ستاد وزارت کشور هم نیاز به گرفتن مرخصی ندارد.
وی ادامه داد: البته در صورتی که شهردار تهران بخواهد در این ایام به صورت تمام وقت مشغول کار تبلیغات شود قاعدتا باید از شورا برای اینکار مرخصی بگیرد.
این عضو شورای شهر درباره حضور هیات همراه شامل عضوتیم تشریفات شهرداری، مدیرکل مرکز روابط عمومی شهرداری تهران، عکاس و تصویربردارهای شهرداری همراه شهردار تهران در زمان ثبت نام در وزارت کشور گفت: والا این موضوع محل تامل است در قانون چیزی ما در این زمینه نداریم که تصریح کرده باشد اما اگر هواداری و در واقع تبلیغ از یک نامزد خاص تلقی شود حتما تخلف است.
امانی در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر به موضوع هیات همراه آقای شهردار در زمان ثبت نام ورود خواهد کرد، گفت: باید ببینیم که شورا در این زمینه چه تصمیمی می گیرد.
وی ادامه داد: از امروز اگر از امکانات، نفرات و هر وسیله ای و موضوعی از طرف شهرداری بخواهد در راستای تبلیغات انتخاباتی ایشان استفاده شود، قطعا خلاف قانون است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;