شرکت های برتر گاز در همایش HSE

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره گاز، شرکت های برتر همایش HSE اعلام شدند.

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد موفق به کسب رتبه برتر HSE شد

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: طبق ارزیابی شاخص های HSE ستاد ، شرکت موفق به کسب رتبه اول عملکرد سال 93 در بین شرکت های پالایشی گاز کشور شد.

مهندس ناصر اسلامی ضمن اشاره به اهتمام جدی کارکنان شرکت در رعایت مقررات و موازین HSE، عبور از مرز 22 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه را از نتایج این امر دانست و تمرکز استراتژی های اصلی شرکت را بر حفظ سرمایه انسانی، حفظ اموال و تاسیسات شرکت و رعایت الزامات زیست محیطی در کنار تولید پایدار اعلام کرد.

وی دلایل اصلی انتخاب این شرکت به عنوان برتر HSE را بهبود شاخص های ایمنی، افزایش ساعات آموزش HSE، وضعیت مطلوب سلامت کار، کنترل بهینه آلاینده های زیست محیطی، ارتقای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل برشمرد و اضافه کرد: گرچه خطرناک ترین گاز ترش دنیا را در مرز شمال شرق کشور استخراج و در این پالایشگاه تصفیه می کنیم، در عین حال به لطف پروردگار و عنایت ائمه اطهار(ع) و تلاش همه همکاران و با رعایت استانداردهای HSE ، از زمان راه اندازی پالایشگاه تاکنون حادثه ناگوار و عمده ای در این پالایشگاه اتفاق نیفتاده است.

اسلامی تصریح کرد: این موفقیت بزرگ را به مدیران این مجموعه و مدیران محترم صنعت گاز و همکاران خدوم پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد تبریک عرض نموده و امیدواریم همانگونه که در سال های گذشته و امسال نیز شاهد کسب رتبه های برتر در زمینه HSE و سایر حوزه ها بوده ایم، این روند در سال های آتی نیز مطابق با استراتژی های تدوین شده استمرار داشته باشد.

 

پالایشگاه‌های اول و چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی؛موفق به کسب رتبه‌های برتر HSE شدند

پالایشگاه‌های اول و چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی رتبه‌های دوم و سوم در میان شرکت‌های پالایش گاز را در زمینه ی HSE و مدیریت بحران کسب نمودند.

پالایشگاه اول و چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در بین شرکت‌های پالایش گاز با همت و کوشش جمعی کارکنان و اعتقاد عمیق به فرهنگ HSE موفق به کسب مقام‌های برتر از منظر HSE شدند.

در راستای استقرار و تحکیم نظام مدیریتی و با هدف ایجاد انگیزه و رقابت سالم در بین شرکت‌های زیر‌مجموعه‌ی شرکت ملی گاز ایران، عملکرد HSE و مدیریت بحران مورد ارزیابی قرار گرفت و پالایشگاه اول و چهارم مجتمع با ارائه‌ی مستندات ارسالی و بررسی‌های انجام شده، در رده‌ی برترین‌های حوزه‌ی HSE در میان پالایشگاه‌های گاز قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;