خدمات حوزه مشترکان برق کردستان مکانیزه می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: براساس هدف گذاری انجام شده قرار است تا پایان امسال تمام خدمات حوزه مشترکان برق در این استان به صورت مکانیزه ارائه شود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، هیوا لهونیان اظهار داشت: مطابق این هدف گذاری تمام خدمات مربوط به مشترکان برق در استان، الکترونیکی و به صورت غیر حضوری ارائه می شود که نقش مهمی در سرعت انجام خدمات و کاهش هدر رفت وقت خواهد داشت.
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از امور برق استان نیز تا پایان امسال مکانیزه می شود، افزود: به طور کلی کاغذ را از فرآیندهای کاری خود حذف و بایگانی مشترکان نیز به صورت الکترونیکی در می آید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اضافه کرد: صرفه جویی در مصرف هزینه ها و عدم نیاز به مراجعه حضوری مشترکان از مهمترین مزایای مکانیزه و الکترونیکی کردن خدمات این شرکت است.
لهونیان از در دست اجرا بودن طرح چشم انداز اصلاح ولتاژ شبکه توزیع برق (چاوش) در استان خبر داد و گفت: براساس این طرح، برای تمام نقاط شبکه ابزار اندازه گیری خواهیم داشت تا به صورت مستمر وضعیت ولتاژ شبکه سنجش و بررسی شود.
وی با بیان اینکه مطلوب بودن ولتاژ، شاخصی برای استاندارد بودن شبکه برق است، تاکید کرد: تلاش ما این است در مدت سه ماه ابزارهای سنجش را مستقر و شبکه را طی ۲ سال به طور کامل اصلاح کنیم.
شرکت توزیع نیروی برق کردستان به ۶۵۰ هزار مشترک در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و ادارات خدمات می دهد و تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان از خدمات این شرکت بهره مند هستند.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;