شرط و شروط ایران برای بانکهای خارجی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری شانا، بعد از رفع تحریم ها و وجود پیشنهادهای خارجی برای سرمایه گذاری، نهاوندیان شرط و شروطی را برای بانکهای خارجی تعیین کرد.  

 

 

محمد نهاونديان در جريان ديدار با جمعي از مديران بانكهاي اروپايي در حاشيه چهل و ششمين مجمع جهاني اقتصاد در داووس سوئيس گفت: ايران زمينه هاي لازم را براي همكاري مشترك در سرمايه گذاريها پيش از اجرايي شدن برنامه جامع اقدام مشترك (برجام) آماده كرده است.

 

 

 

وي با ارائه توضيح هايي در باره راهنماي تجاري لغو تحريم، در جمع مديران بانكهاي اروپايي، اين راهنما را كه در آن نحوه همكاري ايران با بانكهاي اروپايي و آمريكايي به تفصيل توضيح داده شده است، تبيين كرد.

 

 

 

رئيس دفتر رئيس جمهوري همچنين در اين ديدارها اولويتهاي سرمايه گذاري در ايران بويژه شرايط و ويژگيهاي سرمايه گذاري در پروژه هاي زير ساختي و پروژه هاي نفت و گاز را تشريح كرد.

 

 

 

در اين ديدارها مديران بانكهاي اروپايي نيز ضمن استقبال از اجرايي شدن برجام و فراهم شدن فرصت هاي تازه براي تعاملات اقتصادي ، بانكي و مالي با ايران، براي هرگونه همكاري و تسريع در ايجاد زمينه هاي مناسب سرمايه گذاري ابراز آمادگي كردند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;