سیستم های امنیتی و اطفای حریق سال 2017

 

به گزارش تاسیسات نیوز، بزرگترین موقعیت و مزیت مهم در بازار سیستم های امنیتی و حریق در سال 2017 معطوف به یکپارچگی کسب و کارها خواهد بود. در قدم اول همه کسب و کارها باید سیستم های امنیتی و سیستم های حریق را در هم آمیخته و بصورت یکپارچه نمایی کامل از سیستم های اعلام هشدار را ترسیم کنند.




هر نوع سیستم اعلام هشدار می تواند در بین پلت فرم ها و سیستم های متفاوتی شناخته شده باشد و قابلیت ارائه خدمت داشته و زمان پاسخگویی خوبی را به ثبت برساند.




برای مثال اگر سیستم اعلام هشدار در یک بخش از ساختمان شروع به کار کند، تیم امنیتی از یک رابط یکسان برای دسترسی به سیستم های نظارت تصویری در محیط هدف استفاده کرده و به راحتی تشخیص دهند که آیا فعالیتی غیرمجاز رخ داده یا خیر. شرکت های بسیاری مثل Honeywell هم سعی دارند راهکارهای یکپارچه رقابتی در این موارد ارائه دهند. هانیول محصولات و سیستم هایی برای تکمیل مدیریت ساختمان ها تولید می کند که به رقابت با دیگر رقبا بپردازد.




Mass Notifications (MNS) سیستم های اطلاع رسانی انبوه بازار سیستم های اطلاع رسانی انبوه در اروپا انتظار رشدی 2178 میلیون دلاری را تا سال 2019 خواهد داشت. این رشد وسیع می تواند تا سالها ادامه داشته و به سمت سیستم های تشخیص حریق مبتنی بر MNS گرایش پیدا کند.

 

 

 

سیستم های اطفای حریق به عنوان ستون فقرانی امن برای سیستم های MNS عمل کرده و می تواند قابلیت تغییر ابعاد را به ارمغان آورد.





با افزایش نیاز جهانی به امنیت، سیستم های نظارت مداوم و پیشگیری از حوادث مثل سیستم های ضد حریق پلت فرم های مناسبی برای پیاده سازی سیستم MNS در فضاهای عمومی به حساب می آیند. انتظار می رود سایت های بیشتری در سالهای آینده سعی کنند با سیستم های MNS و حریق به صورت مجتمع تعامل داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;