سیستم حرارت مرکزی هم به علاقمندی خیران اضافه شد

دبستان شیخ بهایی

به همت یک خیر ابهری دبستان شیخ بهایی به سیستم حرارت مرکزی مجهز شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، سهیلا محدث، ساکن خرمدره که کارمند اداره پست شهرستان ابهر است بنا به وصیت خاله مرحومه خود صدیقه رجبی در یک اقدامی خداپسندانه با اهدای مبلغ 80 میلیون ریال، دبستان شیخ بهایی روستای خراسانلو را به سیستم حرارت مرکزی (پکیج) تجهیز کرد.

 

این خیر که در سال گذشته نیز با پرداخت هزینه این مدرسه روستایی را هوشمندسازی کرده بود، اظهار کرد: علاوه بر این اقدام خداپسندانه مبلغ 30 میلیون ریال نیز توسط اهالی این روستا جمع‌آوری و برای تجهیز این مدرسه به سیستم حرارت مرکزی اختصاص داده شد.

 

معاونت پشتیبانی و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش ابهر نیز به همراه جمعی از اهالی و اعضای شورای اسلامی این روستا با حضور در دبستان شیخ بهایی خراسانلو با اهدای لوح تقدیر از اقدام انسان‌دوستانه این خیر، تقدیر و تشکر کرد.

 

محمدرضا حیدری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) که می‌فرمایند: «ثواب مدرسه‌سازی کمتر از مسجدسازی نیست» گفت:‌ با توجه به گستردگی جغرافیایی شهرستان با مدارس روستایی قابل توجه در سطح شهرستان‌ از 152 مدرسه، تعداد 62 مدرسه دارای سیستم حرارت مرکزی هستند.

 

این مسئول تعداد مدارس دارای بخاری گازی را 46 مدرسه اعلام و خاطرنشان کرد: 44 مدرسه روستایی نیز از بخاری نفتی استاندارد استفاده می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: از 44 مدرسه روستایی که از بخاری نفتی استاندارد استفاده می‌کنند تعداد 20 مدرسه تک کلاسه به بخاری برقی تابشی مجهز شده و مدارس باقی مانده نیز از محل اعتبارات پیش‌بینی شده به سیستم حرارت مرکزی (پکیج) و بخاری برقی تابشی تجهیز خواهند شد.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;