سمینار آموزشی و تخصصی طرح و اجرای اتاق های تمیز و سیستم های تهویه مطبوع

سمینار آموزشی و تخصصی طرح و اجرای اتاق های تمیز و سیستم های تهویه مطبوع برای مهندسان تاسیسات مکانیک عضو سازمان برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان گلستان، سمینار آموزشی و تخصصی  طرح و اجرای اتاق های تمیز و سیستم های تهویه مطبوع با همکاری شرکت آذرنسیم برای مهندسان مکانیک عضو سازمان، چهارشنبه ۲۲ تیر ماه  با حضورمهندس سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی،رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشور، رئیس و اعضای شو ای اسلامی شهر گرگان، مدیران و مسئولان استانی در محل هتل شهاب گرگان برگزار شد.
مهندس آلوستانی رئیس سازمان در این سمینار آموزشی بیان داشت: در کشورهای توسعه یافته بروزکردن دانش و مهارت متخصصین و مهندسان از اولویت های مهم و اساسی محسوب می شود، وی گفت: یکی از اهداف اساسی هیات مدیره دوره نهم برگزاری دوره ها و سمینارهای آموزشی جهت بالا بردن دانش، تخصص و توان فنی و بروز کردن اطلاعات مهندسان می باشد. رئیس سازمان ضمن تشکر از شرکت آذر نسیم، جهت برگزاری رایگان این سمینار آموزشی برای مهندسان تاسیسات مکانیک سازمان بیان داشت: شرکت های بزرگ و توانمندی در کشور فعالیت می‌کنند که می‌توانند در بالا بردن  دانش و اطلاعات مهندسان نقش بسزایی داشته باشند.
رئیس هیات مدیره سازمان اظهار امیدواری کرد: با برگزاری چنین سمینارهایی بتوانیم شاهد افزایش توانمندی های مهندسان در عرصه ساخت و ساز باشیم.
مهندس آلوستانی ضمن تشکر از حضور و مشارکت اعضا در مجمع عمومی اوایل تیرماه سازمان بیان داشت: حضور و مشارکت اعضا نشان از احساس مسئولیت خانواده بزرگ نظام مهندسی برای برقراری و قرار دادن سازمان در مسیر رو به رشد می‌باشد. وی گفت: با حذف درآمد شناسنامه فنی و ملکی و کاهش ۵۰ درصدی درآمد سازمان، قطعا با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.
امیدوارم با تلاش های هیات مدیره ،کارکنان زحمتکش سازمان و همراهی شما عزیزان با عبور از مشکلات و موانع موجود شاهد ارتقا و بهبود وضعیت صنفی و اجتماعی مهندسان باشیم.
سپس مبحث آموزشی و تخصصی طرح و اجرای اتاق های تمیز و سیستم های تهویه مطبوع توسط دکتر جوهری مدیر عامل شرکت آذر نسیم برای اعضا برگزار شد.
در پایان سمینار از مهندسان تاسیسات مکانیک پیشکسوت، مدرسان کمیته آموزش و اعضای کمیته گاز سازمان تجلیل شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;