سقوط کارگر ساختمانی به چاهک آسانسور

به گزارش تاسیسات نیوز، رعایت نکردن اصول ایمنی حین کار در یک ساختمان پنج طبقه در دست ساخت، سقوط ناگهانی یک کارگر ساختمانی به چاهک آسانسور را به همراه داشت.


این حادثه ساعت11:24 دقیقه امروز توسط کارگران ساختمانی به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 27 به محل حادثه در جنت آباد جنوبی، 35 متری لاله غربی، خیابان حدیث اعزام شدند.


اصغر فارسی رئیس ایستگاه 27 که در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: تعدادی از کارگران درطبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه در حال ساخت، سرگرم کار بودند که یک کارگر 43 ساله به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت موارد ایمنی در هنگام تردد از کنار چاهک آسانسور، ناگهان به داخل این چاهک سقوط کرد و در قسمت انتهایی چاهک آسانسور نقش بر زمین شد.


وی افزود: آتش نشانان بلافاصله در حضور عوامل اورژانس به داخل چاهک آسانسور وارد شدند و کارگر مصدوم را بر روی برانکارد مخصوص فیکس کردند و با احتیاط کامل وی را از چاهک خارج کردند و تحویل امدادگران اورژانس دادند.


فارسی خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات پس از ارائه تذکرات لازم در خصوص ایمنی در محیط های کارگاهی و ساختمانی به کارگران و مسئولین این پروژه ساختمانی ارائه به ماموریت خودپایان دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;