کاهش صدور تأییدیه آسانسور به کمتر از ۸۰ روز

مدیرکل استاندارد مازندران عنوان کرد:
مدیرکل استاندارد مازندران گفت: براساس طرح استانداردسازی زمان صدور تأییدیه آسانسور به کمتر از ۸۰ روز می‌رسد.

به گزارش تاسیسات نیوز، محمد ملاعلی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ در خصوص استانداردسازی آسانسورها در مازندران، اظهار کرد: جلسات متعددی در خصوص استانداردسازی آسانسور رسیدیم و هم اکنون برای اخذ تأییدیه متقاضی باید ۸۰ روز منتظر بماند.

ملاعلی‌پور مطرح کرد: بر اساس این معیار، اگر این ۸۰ روز کاهش یافت یعنی به یک طرح موفق رسیدیم و اگر نه باید در اجرا، نظارت را دقیق‌تر کنیم.

مدیرکل استاندارد مازندران متذکر شد: سالانه دو هزار تأییدیه آسانسور در استان مازندران صادر می‌شود که تنها ۱۰ درصد این مقدار اقدام به تمدید ادواری می‌کنند.

وی یادآور شد: این بدان معناست که عمده واحدهای متقاضی پس از اخذ تاییدیه آسانسور تمایلی و رغبتی برای تمدید تاییدیه در سالیان آتی ندارند و صرفا  اخذ تاییدیه جهت گرفتن پایان کار ساختمان بوده و شاهد بازگشت مجدد آنان برای تمدید ادواری نیستیم.

مدیرکل استاندارد مازندران خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین موارد مورد مطالبه به کمیت باز می‌گردد که در سال جاری بحث کمیت فرآورده‌های پیش بسته‌بندی مورد توجه جدی قرار داشت.

این مسئول ادامه داد: در سال جاری به صورت منسجم این طرح اجرا و نتایج خوبی حاصل شد که در این راستا، ۵۰۰ فرآورده‌ مورد آزمون کمی قرار گرفت و میانگین آن ملاک سنجش است.

ملاعلی‌پور بیان کرد: بیش از ۴۰ هزار نمونه به لحاظ کمی توسط همکاران ما مورد آزمایش قرار گرفت و سوابق این فرآورده‌ها به ثبت رسید.

وی اعلام کرد: وقتی مصرف‌کنندگان محصولی را می‌خرد باید وزن کمی محصول مطابق با وزن درج‌شده بر روی برچسب  محصول باشد.

مدیرکل استاندارد مازندران گفت: امسال بیش از ۱.۵ میلیارد تومان جریمه برای واحدهای صنعتی متخلف صادر شد که عمده تخلفات مرتبط با مواد غذایی و شوینده بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;