برخی از مردم پاکستان از این کار حمایت کردند و معتقدند که اذان گفتن در مواقع سخت کارساز است.
به گزارش تاسیسات نیوز، گروهی در کراچی پاکستان در حال اجرای اذان برای خاموش کردن آتشی بودند که سه روز پیش در زیرزمین فروشگاهی در چورنگی رخ داده و بیش از ۷۲ ساعت در حال سوختن است.
امتیاز محمود در صفحه توییتر خود ویدئویی از همان حادثه را به اشتراک گذاشت که در آن گروهی از مردم در سردادن اذان دیده می‌شوند. یک خودروی آتش نشانی نیز پشت سر آن‌ها مستقر شده بود.
محمود در توضیح این ویدئو گفت: در کراچی یک سوپرمارکت در نزدیکی زندان چورنگی در آتش سوخت. گروهی برای خاموش کردن آتش اذان سر دادند، اما آتش خاموش نشد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که یک نفر که پس از نجات از محل حادثه در بیمارستان بستری شده بود بر اثر جراحات جان خود را از دست داد و چهار نفر دیگر از جمله دو آتش نشان دچار خفگی شده اند.
طبق گزارش رسانه های محلی، آتش سوزی در زیرزمین ساختمان چند طبقه رخ داد. با بلند شدن دود از منطقه، اکثر ساکنان خود را به بیرون پرتاب کردند. اما گزارش شده است که تعدادی بیمار و سالخورده در آتش گرفتار شدند. اما در این بین افرادی که در داخل خویشاوندی داشتند به روش دیگری متوسل شدند. مردم اطراف ساختمان به جای تلاش برای خاموش کردن آتش جمع شدند و شروع به سر دادن اذان کردند.
برخی از مردم پاکستان از این کار حمایت کردند و معتقدند که اذان گفتن در مواقع سخت کارساز است.