سرقت از ساختمان‌ها در پوشش کارگر شهرداری!

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارق سابقه‌دار ساختمان‌های نیمه‌کاره و هم‌دستانش در سمنان خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و درخواست معتمدان محله و شهروندان برای دستگیری سارق، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات هوشمند و به‌کارگیری منابع و مخبران، هویت سارق را شناسایی کردند و متهم مدتی تحت نظر مأموران انتظامی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تصریح کرد: این سارق در پوشش کارگر شهرداری، ساختمان‌های نیمه‌کاره را شناسایی و سپس با کمک هم‌دستانش نسبت به سرقت از آن مکان‌ها اقدام می‌کرد و درنهایت مأموران پلیس در عملیات غافلگیرانه و منسجمی، او را در مخفی‌گاهش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
عرب با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی بود؛ اما در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت و هویت هم‌دستانش را فاش کرد، ادامه داد: سارق اعتراف کرد که با همدستی رفقایش، ۲ فقره سرقت در شهر انجام داده است.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه هم‌دستان سارق در یک عملیات برق‌آسا دستگیر و همه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست ضمن تجهیز اماکن خصوصی و کارگاه‌های خود به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت و استفاده نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;