سبک سازی و رعایت مقررات شرط پیشرفت در صنعت ساختمان

مردم در ساخت و سازها اصول فنی سبک سازی و مقررات را جدی بگیرند و فقط به صدور پروانه و مجوز دلخوش نباشند چرا که در صنعت ساخت و ساز ساختمان، استحکام بنا بسیار مهم و حیاتی است .
نوآوری در تکنولوژی صنعت ساخت و ساز تاثیر بسیاری دارد
به گزارش تاسیسات نیوز، حسام زند حسامی استادیار گروه مدیرت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات در خصوص نوآوری در صنعت ساختمان گفت : نوآوری در تکنولوژی صنعت ساخت و ساز تاثیر بسیاری دارد . در این راستا ما به صورت روزانه از آن استفاده می کنیم تا زندگی بدون دغدغه ای داشته باشیم . یکی از این فناوری ها در صنایع صنعت ساخت و ساز است .
وی در گفتگو با پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی افزود : امروزه چالش های مختلفی از جمله زمان زیاد اجرا ، عمر کم و هزینه های جانبی در صنعت ساختمان به یکی از دغدغه های اصلی تبدیل شده است لذا حل این مسایل یک تحول اساسی در نحوه ی استفاده از مصالح را در ساخت و ساز خواهد داشت . به عقیده ی ایشان نوآوری در مصالح نوین علمی است که در این راستا مورد استفاده قرار گرفته است.
 حسام زند حسامی در ادامه ی گفتگو خاطر نشان کرد : صنعت ساختمان یکی از صنایع مهم اقتصاد کشور به شمار می رود . این صنعت پول ساز و اشتغال زا با طیف وسیعی از مهارت های مهندسی از جمله عمران ، برق ، مکانیک سیالات و نقشه برداری مرتبط است . در این زمینه مصالح و انرژی های جدید ، رویکردهای طراحی همانند پیشرفت های به وجود آمده در حوزه ی فناوری دیجیتال و ابر دادسبکه ها در حال ایجاد تحولی بزرگ در نوآوری و کیفیت ساختمان ها هستند .
وی در ادامه بیان کرد : مردم در ساخت و سازها اصول فنی سبک سازی و مقررات را جدی بگیرند و فقط به صدور پروانه و مجوز دلخوش نباشند چرا که در صنعت ساخت و ساز ساختمان، استحکام بنا بسیار مهم و حیاتی است .
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;