در انتظار انقلاب صنعتی در ساختمان سازی

مریم ملونی مدیر کل دفتر نو آوری و کسب و کار نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: ساختمان سازی یک صنعت در حال پیسرفت است تا بتواند نیاز جمعیت در حال رشد را پاسخ بدهد.

به گزارش تاسیسات نیوز وی  بیان کرد:در دنیای پیشرفته امروزی صنعتی موفق است که بتواند بیشترین بازدهی را در کنار سرعت، کیفیت، زیبایی و استحکام و خلاقیت به همراه داشته باشد. فناوری های پیشرفته کم نیستند، برای کمک به ساخت و ساز که مهندسان و معماران با استفاده از آن هیچ محدودیتی برای ساخت و خلق ساختمانهای جدید ندارند، با.استفاده از این فناوری ها می توان ساختمانهای زیبا و با کیفیت تر ساخت و بهره لازم را برد.

وی در ادامه بیان کرد: بهره بردن از تکنولوژی نوین در صنعت ساخت و ساز باعث افزایش بهره وری این صنعت تا حدود ۴۰ درصد شده که آمار بسیار خوبی است. این تکنولوزی باعث می شود که کیفیت مصالح و مواد استفاده شده در ساخت و ساز پیش بینی شود و بهترین ها برای کار مورد استفاده قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: در دنیای در حال پیشرفت هر روز فناوری های جدید ابداع می شوند یا جای آنها را می گیرند یا در کنار آنها به بهبود عملکرد صنعت ساختمان سازی کمک می کند . لذا این تکنولوژی ها اهمیت بسیار ویژه ای در صنعت ساخت و ساز دارند. به نظر می رسد صنعت ساخت و ساز بر خلاف تصور ما هم با پیشرفت تکنولوژی پیش می رود و باید شاهد انقلابی در ساخت و ساز صنعت ساختمان سازی در سالهای آتی بود.

ملونی در پایان خاطر نشان کرد: انتظار می رود با بهره گیری از نظرات اندیشمندان و صاحب نظران، در چار چوب سیاست ها و راهبردهای اقتصاد دانش بنیان و با تبعیت از اسناد بالا دستی، در تجاری سازی محصولات و خدمات دانش بنیان و همچنین ایجاد و تقویت زیست بوم نوآوری در میهن عزیزمان گام های موثری برداشته شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;