ساختمان قدیمی و نجات 11 شهروند

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی خانه قدیمی ساز در میدان امام حسین(ع) با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و 11 شهروند از میان دود گرفتگی نجات یافتند.


به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی قدیمی ساز، آتش نشانان ایستگاه 120 و 2 به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی از ایستگاه 71 10، با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 12:40امروز خود را به میدان امام حسین(ع)خیابان ایرانمهر کوچه عسگری رساندند.


مهدی حقی معاونت منطقه شش عملیات در این باره گفت: یک منزل مسکونی سه طبقه قدیمی ساز که هرطبقه آن حدود 60 متر مربع بود، دچارآتش سوزی شده و دود حاصل از آن، ساختمان را در بر گرفته بود و 11 نفر از ساکنین داخل دود ناشی از آن گرفتار شده بودند.


وی افزود: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی در طبقه همکف رساندند و در کوتاه ترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.


معاون عملیات منطقه شش با اعلام به اینکه نیروهای عملیاتی با سرعت عمل خود از سرایت آتش به قسمت های دیگرطبقات جلوگیری کردند، خاطرنشان کرد: همزمان گروه دوم از آتش نشانان برای نجات محبوسین احتمالی به جستجو در طبقات و واحد ها پرداختند و 9 نفر از افرادی که درطبقات در میان دود بودند از ساختمان خارج کردند.


آشتیانی گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت بروز این حادثه در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;