ساختمان غول پیکر از بلوک های عظیم

به گزارش تاسیسات نیوز، ساختمان 12000 متر مربعی بخشی از هدف دانمارک برای جذب سرمایه کودکان است.

 

 

 

با الهام از محل ساختمان سابق هال سیتی در دانمارک، یک تجربه جدید همانند آن از بلوک های رنگی و عظیم لگو ساخته شده است.
این ساختمان بلند با ارتفاع 23 متری به عنوان یک فضای شهری و مرکز تفریحی تجربی در نظر گرفته شده است.





21 بلوک هم پوشانی شده مثل ساختمان های مجزا گذاشته شده و یک میدان لگوی 2000 متری را می سازند که با مسیرها و شکاف های بین حجم ها روشن می شود. پلازا هیچ ستون قابل رویتی ندارد و در دسترس عموم قرار دارد و به بازدیدکنندگان و شهروندان بیلاند اجازه می دهد در ساختمان رفت و آمد کنند.

 

 

میدان لگو یک کافه، رستوران، فروشگاه لگو و یک سالن کنفرانس دارد. بالای میدان، خوشه ای از گالری هاست که یک فضای مداوم از نمایشگاه ها ایجاد می کند. هر گالری با یک رنگ با رنگ های اولیه لگو نشانه گذاری شده تا پیداکردن آن ها ساده تر باشد.

 

 

 

رنگ ها در نواحی بازی یک و دو طبقه نیز استفاده می شوند. مناطق بازی با رنگ چیده می شوند و با فعالیت هایی که جنبه های خاص یادگیری کودک را نشان می دهند برنامه ریزی می شوند: قرمز خلاقانه، آبی شناختی، سبز اجتماعی و زرد احساسی است.

 

 

 

یک گالری خارق العاده بالای سازه است و مجموعه ای از سرگرمی های لگو را در بر می گیرد. این گالری شبیه آجر لگوی 2X4 ساخته شده و از هشت نورگیر سقفی استفاده می کند. بازدیدکننده ها می تواند بالای گالری بروند و نمای پانورامای 360 درجه از اطراف شهر داشته باشند. از طریق پلکان های عمومی می توان به بعضی از نورگیرهای سقفی دسترسی داشت.

 

 

 

در طبقه پایینی، «مجموعه تاریخ» است. اینجا بازدیدکننده ها می توانند یک آرشیوی از شرکت لگو و داستان برند را ببینند. والت زیر میدان لگو قرار گرفته و اولین نسخه هر مجموعه لگویی که ساخته شده در آنجا حضور دارد.

 

 

 

خانه لگو هم اینک به روی بازدیدکنندگان باز است و پیش بینی می شود بیش از 250000 نفر را در سال جذب کند. در جشن بازگشایی خانه لگو، این شرکت یک کیت 774 قطعه ای 197 مرحله ای معرفی کرد که نمایی از سازه است و بخشی از خط معماری لگو به شمار می آید.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;