ساختمان اداری خیابان بهشتی در آتش

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی واحد اداری در خیابان شهید بهشتی پیش از گسترش و سرایت به اطراف مهار و خاموش شد.


در پی بروز آتش سوزی در یک واحد اداری و تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 16:12 روز گذشته نیروهای عملیات دو ایستگاه 53 و 73 را به خیابان شهید بهشتی، نرسیده به خیابان پاکستان رهسپار کرد.


عیسی عبدلپور افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان 5 طبقه اداری و تجاری دیده می شد که یکی از واحدهای آن به مساحت تقریبی 65 متر مربع دچار آتش سوزی شده بود.


وی افزود: در زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود و آتش واحد اداری را فرا گرفته بود و هر لحظه به حجم دود افزوده می شد.


این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از بررسی محل حادثه وقطع جریان برق و بستن شیر اصلی گاز، با استفاده از آب و خاموش کننده دستی، آتش سوزی را مهار کردند و دود ناشی از آتش سوزی را از راهروها و طبقات ساختمان با هواکش قوی تخلیه کردند.


عبدلپور خاطرنشان کرد: خوشبختانه در زمان وقوع این آتش سوزی هیچ فردی در واحد اداری مشاهده نشد و ساکنین دیگر واحدها به موقع از ساختمان خارج شده بودند.


وی افزود: علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد میزان خسارات وارده، هم اکنون از سوی کارشناسان علت یابی این منطقه در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;