سابا برگزار می کند

به گزارش تاسیسات نیوز، سابا با حمایت وزارت نیرو و همکاری پژوهشکده فرهنگ، هنرو معماری جهاد دانشگاهی اولین مسابقه و جشنواره ملی ساختمان های انرژی صفر(ZEB) را برگزار می کند.





به منظورشناسایی،رشد و توسعه توانمندی دست اندرکاران حوزه طراحی وساخت ساختمان های آتی درکشور و معرفی فن آوری نوین دراین زمینه باهدف تشویق نخبگان این حوزه ،سابابا حمایت وزارت نیرو و پژوهشکده فرهنگ،هنرو معماری جهاددانشگاهی دراواخر سالجاری اقدام به برگزاری اولین مسابقه و جشنواره ملی ساختمان های انرژی صفر(ZEB)خواهد نمود.





درکناراین مسابقه مجموعه ­ای از کارگاههای آموزشی با حضور اساتید مجرب داخلی و خارجی فعال درحوزه انرژی ساختمان برگزارمی گردد که هدف ازبرگزاری این کارگاه ها آموزش مسائل فنی و توانمندسازی فعالان بخش ساختمان و انرژی و پرداختن به چالش ها و راه حل های پیش رو می باشد.





لازم به ذکراست که شرکت دراین مسابقه برای تمامی دانشجویان،متخصصان، فعالان و علاقمندان مرتبط با این امرآزاد می باشد.





درکناراین مسابقه و جشنواره نمایشگاهی نیزبرای ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه و معرفی شرکتهای فعال و خلاق ،برگزارخواهدشد این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه آخرین دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و خلاق درحوزه انرژی و ساختمان می باشد.





درمراسم اختتامیه این مسابقه و نمایشگاه ازبرگزیدگان مسابقه و نمایشگاه تقدیربه عمل خواهدآمد و هم چنین شرکتهای برگزیده خلاق و نوآور درحوزه انرژی معرفی خواهندشد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;