تامین مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، در دویست و هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه “تامین مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقای کیفی و کمی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران” به تصویب رسید.





در این جلسه، لایحه “تامین مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقای کیفی و کمی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران” در دستور کار شورا قرار گرفت و با رای اکثریت اعضا تصویب شد.

 

 

 

 

بر اساس ماده اول این مصوبه، مقرر شده است که از ابتدای سال 1396 عوارض ایمنی ماخوذه از کلیه کاربری های مسکونی دوازده طبقه و بیشتر و همچنین کلیه کاربری های غیر مسکونی از دو درصد فعلی به سه درصد افزایش یابد.
بر اساس ماده دوم مصوبه مذکورنیزمقرر شده است که بهای خدمات مدیریت ایمنی و آتش نشانی بر اساس فرمول مصوب از کلیه واحدهای غیرمسکونی اخذ شود. در محاسبه فرمول مذکور عواملی نظیر مساحت، موقعیت طبقه و ضریب خطرپذیری بر اساس نوع کاربری، ملاک عمل در محاسبه بهای خدمات مدیریت ایمنی و آتش نشانی است.

 

 

 

 

همچنین بر اساس تصویب شورای اسلامی شهر تهران، کلیه عواید حاصله از اجرای این مصوبه در چارچوب بودجه سرمایه ای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، جهت احداث، تکمیل و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی و به روز رسانی تجهیزات و امکانات و سطح آموزش سازمان آتش نشانی هزینه خواهد شد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;