زنگنه؛ یک وزیر خوب

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری شانا، بیژن نامدار زنگنه وزیر موفق نفت در دولت یازدهم در پی ساختن نیروگاه در جاسک میباشد.

زنگنه؛ یک وزیر خوب

مشاور رئیس‌جمهوری گفت: منطقه پارس جنوبی در دوره اول وزارت نفت زنگنه ساخته شد و هم‌اکنون نیز شاهد ساخت و توسعه منطقه مهم اقتصادی، صنعتی جاسک در دوره دوم وزارت نفت زنگنه هستیم.

اکبر ترکان، مشاور رئیس‌جمهوری و رئیس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، به موضوع تصویب ایجاد منطقه آزاد تجاری، صنعتی جاسک در استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: ایجاد منطقه مهم اقتصادی و صنعتی در جاسک اقدام بزرگی بود که توسط شخص وزیر نفت به سرانجام رسید.

ترکان تصریح کرد: یکی از اهداف ایجاد منطقه آزاد اقتصادی-صنعتی جاسک، احداث و ساخت پایگاه صادراتی نفت در این نقطه مشابه منطقه خلیج فارس است.

مشاور رئیس‌جمهوری به انتقال پالایشگاه نفت فوق سنگین هرمز به منطقه جاسک اشاره و عنوان کرد: این مهم می‌تواند جاسک را به قطب چهارم پتروشیمی کشور بدل کند.

رئیس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با اشاره به اینکه با همت و تلاش وزارت نفت منطقه جاسک به‌عنوان انبار نفت کشور و پایانه صادراتی نفت ایران شناخته خواهد شد، افزود: بندر امام خمینی(ره)، منطقه پارس جنوبی و چابهار به ترتیب سه قطب نخست پتروشیمی کشور محسوب می‌شوند که با تلاش‌های دولت دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و شخص وزیر نفت، جاسک به قطب جدید پتروشیمی ایران بدل خواهد شد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;