ریزش محل گودبرداری بر روی کارگر ساختمانی

به گزارش تاسیسات نیوز، ریزش ناگهانی دیواره خاکی محل گودبرداری بر روی كارگران موجب مجروح شدن یک نفر شد.


پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی کارگران ساختمانی، آتش نشانان ایستگاه 67 و گروه امداد و نجات یک این سازمان با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، بلافاصله در ساعت 12:58 دیروز به محل حادثه درابتدای خیابان خیام شمالی، خیابان شهید بختیاری روانه شدند.


بیرام علی عباس زاده رئیس ایستگاه 67 آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان در محل این حادثه حاضر شده بود، در این خصوص گفت: دریک قطعه زمین گودبرداری شده در حدود 500 متر مربع و به عمق 4 متر، کارگران در حال کار بودند که ناگهان قسمتی از دیواره خاکی تخریب شده و بر روی یکی از کارگران فرو ریخت.


وی با اعلام اینکه در زمان رسیدن آتش نشانان کارگر 38 ساله کاملا زیر خروارها خاک مدفون شده و سنگ بزرگی نیز بر روی او افتاده بود، ادامه داد: نیروهای عملیاتی بلافاصله محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه مشغول خاک برداری از روی بدن کارگر ساختمانی شدند.


رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان و پس از برداشتن خاک و سنگ فراوان، این کارگر را از زیر آوار خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند که پس از انجام معاینات اولیه، به علت پایین بودن علائم حیاتی بلافاصله او را به بیمارستان انتقال دادند.


عباس زاده در ادامه ابراز داشت: تحقیقات بیشتر در خصوص علت بروز این حادثه هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;