ریزش سقف ساختمان۳ کارگر را مصدوم کرد

رضوی سقف یک ساختمان در دست ساخت زمانی که کارگران مشغول کار بودند و بتن ریزی سقف در حال انجام بود فرو ریخت و سه کارگر مصدوم شدند.
به گزارش تاسیسات نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور، با تماس شهروندان، حادثه ریزش سقف یک ساختمان در دست ساخت واقع در خیابان استقلال و ماندن سه کارگر در زیر آوار به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شهید رضایی و یک تیم از نجاتگران ایستگاه شهید صدیقی و مدیرفنی و عملیات سازمان به محل اعزام شدند.
امیر جوریان مدیر فنی و عملیات سازمان با بیان این خبر گفت: متاسفانه این ساختمان بدون پروانه ساخت و نظارت مهندسی در حال اجرا بود و دهانه بین دو دیوار حمال نسبت به تیرچه هایی که استفاده شده بود، زیاد بود و در زمان بتن ریزی تیرچه‌ها نتوانسته بودند وزن بتن را تحمل کنند و فروریخته بودند.
وی اظهار کرد: در این حادثه دو کارگر که بر روی سقف بودند سقوط کرده و یک کارگر که در زیر سقف بود نیز در زیر آوار مانده بود که کارگر سوم به شدت از ناحیه دست دچار آسیب شده بود و نجاتگران آتش نشان مصدومان را برای درمان تحویل تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ دادند.
جوریان خاطرنشان کرد: ساخت و ساز بدون اصول مهندسی و نظارت مهندسان ناظر علاوه بر اینکه در زمان ساخت ممکن است چنین حوادثی را به بار آورد پس از پایان کار نیز این ساختمان‌ها از استحکام لازم برخوردار نیستند و با کوچکترین زلزله ممکن است، فرو بریزند.
این حادثه روز گذشته در ساعت ۱۴:۵۱ دقیقه رخ داده بود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;