رویکرد وزارت راه‌وشهرسازی تعامل با سازمان نظام مهندسی است

معاون وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به تصویب قانون جهش تولید مسکن در مجلس شورای اسلامی، ارتقای صنعت ساختمان را وظیفه ملی و میهنی همه دانست.

به گزارش تاسیسات نیوز، نشست هم‌اندیشی اعضای هیات‌مدیره سازمان با مهندس نجات‌نیا سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت راه‌وشهرسازی ظهر ۶ دی‌ماه برگزار شد.

مهندس نجات‌نیا معاون وزیر راه‌وشهرسازی در این برنامه با اشاره به تصویب قانون جهش تولید مسکن در مجلس شورای اسلامی، ارتقای صنعت ساختمان را وظیفه ملی و میهنی همه دانست.

معاون وزیر با بیان اینکه نظام مهندسی یک سازمان مردم‌نهاد و بزرگترین شبکه تخصصی است، افزود: جامعه مهندسی باید بعنوان بازوان توانمند مشورتی و اجرایی مهندس قاسمی در نهضت جهش تولید مسکن ایفای نقش نمایند.

وی ضمن تأکید بر این‌که نظام‌مهندسی تسهیل‌کننده و ریل‌گذار صنعت ساختمان است، از همه اعضای هیئت‌مدیره سازمان درخواست کرد برای رونق این صنعت و تحقق اهداف دولت در این حوزه تلاش کنند.

معاون وزیر راه بابیان این‌که چند هزار رأی جامعه مهندسی به منتخبان هیئت‌مدیره سازمان تکلیف بزرگی بر دوش آنهاست، وظیفه مسوولان سازمان را برای خدمتگزاری بسیار خطیر ارزیابی کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نظام مهندسی باید از طراحی و حین اجرا با نظارت مستمر متناسب با فرهنگ اقدام کند، تأکید کرد: در فرایند گذار از سنتی به صنعتی سازی ساختمان به کیفیت و معماری ایرانی – اسلامی نظارت نماید.

مهندس نجات‌نیا با تأکید بر این‌که رویکرد وزارت راه‌وشهرسازی تعامل با سازمان نظام مهندسی است، خاطرنشان کرد: از همه اعضای هیأت‌مدیره درخواست می‌کنم اگر مواردی درباره عملکرد این حوزه وجود دارد، حتماً تذکر دهند.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی در خاتمه تأکید کرد: الگوی مهندسین در وقت ناشناسی و مدیریت جهادی شهید چمران است که لحظاتی قبل از شهادت در دهلاویه به پاهای خویش وعده استراحت داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;