رونمایی از محصولات نوین

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت صنعتی شوفاژکار با محصولات جدید خود در نمایشگاه تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی حاضر شد.

 

 

 

شرکت صنعتی شوفاژکار تولیدکننده محصولاتی همچون پویلرهای چدنی، پکیج‌های زمینی، دیگ‌های چوب‌سوز، پکیج‌های دیواری و شومینه چدنی است.





این شرکت در نمایشگاه مورد اشاره در سالن شماره ۸ و ۹ حاضر است و به عرضه محصولات خود به همراه دو مدل شوفاژ جدید خود می‌پردازد.

 

 

 

شبکه خدمات پس از فروش شرکت صنعتی شوفاژکار با داشتن بیش از 100 تکنسین مجاز ، ارائه خدمات سریع و با کیفیت شرکت را در سرتاسر کشور بر عهده دارند.





واحد خدمات مشتریان شوفاژکار همواره تلاش نموده از طریق بکارگیری آخرین دستاوردهای حوزه ارتباطات ، مناسبترین کانالهای ارتباطی را در اختیار مصرف کنندگان ، فروشندگان و سرویسکاران قرار دهد تا در کوتاهترین زمان ممکن نیازهای خدماتی آنان را دریافت و به یاریشان بشتابد .

 

 

 

سامانه سنجش رضایتمندی مشتریان (Happy Call)



به منظور بررسی رضایت مصرف کننده از کیفیت خدمات ارائه شده، پس از انجام خدمات نصب یا تعمیر ضمن تماس با مشتری، میزان رضایت آنان به طور مثال در رابطه با سهولت تماس با مرکز خدمات، سرعت خدمات رسانی، کیفیت خدمات رسانی و نحوه برخورد و ارائه خدمات توسط سرویسکار ، مورد سنجش قرار می گیرد و در صورت بروز هرگونه نارضایتی، موضوع از طریق واحد شکایات مورد رسیدگی قرار می گیرد.

 

 

 

پل ارتباطی ویژه مصرف کنندگان



مرکز مکانیزه ارتباط با مشتریان (CALL CENTER) با شماره 4873 با پيش شماره 021 جهت رفاه حال مصرف کنندگان محصولات و دریافت درخواستهای خدماتی آنان در کمترین زمان ممکن، راه اندازی گردیده است .

 

 

 

این مرکز با قابلیت پاسخگویی همزمان به طور شبانه روزی و در تمام 365 روز سال آماده دریافت درخواست های مصرف کنندگان عزیز می باشد و علاوه بر پیگیری درخواست های نصب و تعمیر، شکایات/ نظرات / انتقادات و پیشنهادات مشتریان را نیز دریافت و پیگیری می نماید.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;