رونمایی از لیست جدید اقلام

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گيتي پسند، امير هوشنگ عاشقان نژاد مسئول پشتيباني ونظارت فني گروه ازتهيه و انتشار نسخه جديد ليست اقلام لوله و اتصالات و ابزارآلات نيوپايپ، آذين لوله و نيوفلكس ويژه زمستان ۹۴ و توزيع آن ميان دفاتر منطقه اي و نمايندگي هاي فروش محصولات تاسيساتي و ساختماني گيتي پسند خبر داد.

 

 

مسئول پشتيباني ونظارت فني گروه اضافه كرد: مشتريان گروه با مراجعه به پرتال گروه صنايع گيتي پسند مي توانيد نسبت به مشاهده و دانلود نسخه PDF ليست اقلام لوله و اتصالات و ابزارآلات آذين لوله، نيوپايپ و نيوفلكس ويژه زمستان ۹۴ اقدام نماييد.

 

 

وي به تغييرات مهم در ليست اقلام نيوپايپ اشاره كرد و افزود: با توجه به نياز بازار و همچنين بازخوردهايي كه از ليست اقلام نسخه هاي پيشين دريافت كرديم، در انتهاي اين ليست اقلام جديد نيز به صورت مشخص آورده شده كه مشتريان اين گروه صنعتي مي توانند با آگاهي بيشتر نسبت به تامين نياز خود اقدام نمايند.

 

 

وي تصريح كرد: همچون گذشته نمايندگان فروش و مجريان چنانچه نظر يا پيشنهادي در اين خصوص و يا درخواست توليد اقلام جديدي از اين محصولات دارند مي توانند از طريق سامانه پيام كوتاه به شماره ۱۰۰۰۶۹۳۷۷ و يا با تلفن ۳۶۹۳۷ – ۰۳۱ داخلي ۲۱۴۱ به اطلاع ما برسانند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;