رشد بازار ساختمان های هوشمند در کشورهای پیشرفته

رشد 11.9 درصدی بازار ساختمان های هوشمند تا سال 2019
به گزارش تاسیسات نیوز، پیش بینی می شود بازار جهانی ساختمان های هوشمند تا سال 2019 نرخ رشد سالانه 11.9% نسبت به سال 2015 داشته باشد. طبق یک گزارش جدید از ReportsnReports، شهری سازی سریع یکی از عوامل رشد مهم در این حوزه است.

یک ساختمان هوشمند، یک سیستم اتوماسیون ساختمان (BAS) را به بخش های معمول یک ساختمان از جمله HVAC، روشنایی، تامین آب و اعلام و اطفاء حریق متصل و مصرف انرژی ساختمان را کنترل و به بهبود راندمان انرژی ساختمان کمک می کند.

طبق این گزارش افزایش شهرسازی چالش های اجتماعی و زیست محیطی مهمی مثل کمبود آب و برق، آلودگی و مشکلات دفع فاضلاب به همراه دارد. برای مبارزه با این چالش ها، دولت های اقتصادهای توسعه یافته برای تامین بهترین راه حل ها روی ساختمان های هوشمند تمرکز می کنند. این گزارش همچنین توجهات را به سمت برخی چالش های پیش روی ساخت ساختمان های هوشمند شامل مسایل مالی در کشورهای در حال توسعه جلب می کند.

پذیرش مدل مشارکت خصوصی-دولتی به جمع کردن سازمان های دخیل برای تامین هزینه های این ساختمان ها کمک می کند. این مدل مشارکت اطمینان می دهد که شرکت های خصوصی به سادگی مجوز ساخت ساختمان های هوشمند را دریافت کرده و سازمان های دولتی هم به تکنولوژی و تخصص پیشرفته شرکت های خصوصی دست پیدا می کنند.

کشورهای کلیدی در این حوزه، استرالیا، چین، آلمان، هند، ژاپن، امارات متحده عربی و آمریکا هستند و شرکت های سیستم های Cisco، Control4، Honeywell Scanning and Mobility، Schneider Electric و United Technologies از جمله فروشندگان مهم در این زمینه به شمار می آیند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;