رسیدگی به اعتراضاتِ رتبه های ۴۸ و ۴۹ آزمون های نظام مهندسی؟

اعلام خبر رسیدگی به اعتراضات آزمون ورود به حرفه مهندسان طی یک ماه آتی، ابهاماتی را برای برخی از داوطلبان ایجاد کرده است که آیا پذیرفته شدگان رتبه های ۴۸ و ۴۹ نیز با وجود اعلامِ دوباره وزیر راه و شهرسازی مبنی بر قبولی مشروط در آزمون، باز هم اقدامِ آنها برای اعتراض به نتیجه آزمون خود مورد بررسی قرار می گیرد یا خیر؟
تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور:  نظام مهندسی ساختمان امسال سالی پر از عجایب و بدعت ها را در حوزه های مختلف از جمله؛ تاکید بر برگزاری آزمون نظام مهندسی ساختمان با وجود قرار گرفتن در پیک ویروس کرونا در کشور، ردِ صلاحیتهای گسترده در انتخابات نظام مهندسی و البته برگزاری نخستین دوره انتخابات آنلاین را پشت سر گذاشتیم که اعلام نتایج دیرهنگام و عجیب و غریب نیز به آن افزوده شد.
اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ساختمان پس از تاخیر بی سابقه در اعلام اسامی پذیرفته شدگان در حالی صورت گرفت که با گزارش سئوالات اشتباه در آزمون همراه بود و در نتیجه با درخواست داوطلبان برای بررسی و اعلامِ نتایج با این مسئله شکل گرفت.
در نهایت تاکید رستم قاسمی “وزیر راه و شهرسازی” بر قبولی مشروط دارندگان رتبه های ۴۸ و ۴۹ به این ابهام منجر شد که آیا در پروسه اعتراض داوطلبان به نتایج آزمون، اعتراض آنها در بین گروه پذیرفته نشدگان بررسی خواهد شد یا وَقَعی به آن نهاده نخواهد شد؟
بنا به اطلاعات دریافتی، اعتراضات کلیه افراد پذیرفته شده مشروط و پذیرفته نشده در این آزمون مورد بررسی جدی قرار خواهد گرفته و نتایج به زودی اعلام می شود.
بر اساس این گزارش، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با اعلام اتمام مهلت اعتراض به نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان از بررسی اعتراض ها خبر داد و گفت: نتایج بررسی‌ها حداکثر تا یک ماه آتی به اطلاع شرکت‌کنندگان می‌رسد.
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان افزود: هم اکنون مهلت ثبت اعتراض به نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان اتمام یافته و از امروز به مدت حداکثر یک‌ ماه نتایج اعتراض‌ها در کمیته‌های کارشناسی بررسی و نتایج به شرکت‌کنندکان اعلام خواهد شد.
مانی‌فر با تاکید بر اینکه چندین گروه کارشناسی بررسی اعتراض نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان را بررسی می‌کنند، توضیح داد: از امروز تا حداکثر یک ماه نتایج بررسی اعتراض‌ها بررسی و به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;