راه اندازی سیستم هوشمند اتوماسیون کریر

به گزارش تاسیسات نیوز، کریر راه اندازی سیستم اتوماسیون هوشمند منازل  CorTM خود را اعلام کرد؛ این سیستم امکان کنترل و مدیریت از راه دور بیشتر سیستم های حیاتی منازل شامل گرمایش و سرمایش از طریق اپلیکیشن موبایل را برای مالکان فراهم می سازد.

 

 

این سیستم قلب یک خانه هوشمند به شمار خواهد آمد و نسخه ای ساده برای پیوند آسان مهم ترین سیستم های خانه HVAC، ایمنی و امنیت در اختیار مالکان قرار خواهد داد.پس از استقرار کاربران می توانند وسایل متصل خود را مدیریت کنند، از طریق دوربین های مداربسته فیلم های زنده ای از خانه های خود ببینند و از طریق اپلیکیشن سیستم از راه دور دسترسی را از هر جای جهان کنترل کنند.





با وسایل مرتبط با سیستم اتوماسیون هوشمند Cor، مالکان می توانند خانه های خود را برای یک تکنیسین خدماتی باز کنند، برای روشن شدن چراغ ها در تاریکی و نیز وظایف بر اساس محل برنامه ریزی کنند؛ برای مثال سیستم می تواند بعد از ورود شما به مسیر ورودی سیستم هشدار خانه را از کار بیاندازد.

 

 

 

سیستم اتوماسیون Cor می تواند به حدود 64 سنسور، 250 وسیله موج Z و 16 دوربین در خانه متصل شود. همچنین گزینه کنترل یا به روز کردن کنترل امنیت حرفه ای به مالکان می دهد.

 

 

 

سیستم اتوماسیون هوشمند Cor با تکنولوژی های سه برند برتر فناوری در ایالات متحده در ارتباط است:

 

• کریر، مبتکر تهویه مطبوع مدرن با بیش از یک قرن تجربه HVAC

 

• Interlogix، پیشگام در امنیت اماکن مسکونی و تجاری

 

• Kidde سازنده محصولات ایمنی حریق

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;