دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر

 

به گزارش تاسیسات نیوز، دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه جویی انرژی به عنوان مهمترین رویداد تخصصی حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر کشور دوم تا پنجم اسفند ماه سال جاری به همت وزارت نیرو و کمیته ملی انرژی ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

 

نمایشگاه بین المللی انرژی‌های نو، تجدیدپذیر بهره وری و صرفه جویی انرژی به عنوان مهمترین رویداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنایع مرتبط با انرژی‌های نو و صرفه جویی انرژی برگزار می شود.

 

با توجه به اهمیت مدیریت انرژی و نیز واقعی سازی قیمت‌ها در حوزه انرژی عملا مسائل مرتبط با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و نیز افزایش بهره وری و صرفه جویی انرژی از مهمترین مسائل روز حوزه انرژی می باشد.

 

اقبال گسترده شرکت‌های فعال در این حوزه و حمایت همه جانبه دولت در خصوص حرکت به سمت بهره وری و صرفه جویی انرژی و نیز جایگزینی انرژی‌های نو و تجدید پذیر به جای سوخت‌های فسیلی از جمله ویژگی‌هایی این رویداد است.

 

گفتنی است دهمین دوره این نمایشگاه بین المللی در تاریخ ۲ الی ۵ اسفند ماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;