دلیل عایق حرارتی ضعیف خانه ها

به گزارش تاسیسات نیوز، مستأجران خانه های با عایق بندی ضعیف 1 میلیارد پوند هزینه انرژی بیشتری می دهند. این هزینه های اضافی ناشی از معافیت مالکان توسط دولت در عایق بندی کامل منازل است.




اما از ماه آوریل سال بعد بر اساس قوانین جدید مالکان باید منازل خود را به طور کامل عایق کنند تا فشار کمتری به مستأجران کم توان وارد شده و میزان انتشار کربن نیز کاهش یابد. اما گروه های مخالف گرمایش بر این باور هستند که معافیت تا ماه آوریل زمان بسیار زیادی است که مالکان می توانند از آن استفاده کنند.

 

 

 

اگر تمامی مالکان بتوانند به خوبی از مزایای این معافیت استفاده کنند. مستأجران تا 5 سال آینده در حدود 1 میلیارد پوند هزینه اضافی بابت ضعف عایق منازل پرداخت خواهند کرد. بر اساس قانون استاندارد سطح انرژی منازل، منازلی با سطح انرژی F و G باید تا آوریل 2018 سطح انرژی را به E کاهش دهند.

 

 

 

با این حال، صاحب خانه ها می توانند در صورت هزینه بر بودن عایق بندی و عدم دسترسی به طرح های سرمایه گذاری صرفه جویی دولتی از معافیت استفاده کنند. زیرا این طرح ها اکثراً تعطیل شده اند و در نتیجه صاحب خانه ها می توانند عدم عایق بندی را توجیه کنند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;