دفتر شرکت ملی نفت ایران در بمبئی

به گزارش تاسیسات نیوز، حالا که روابط نفتی ایران و هندوستان خوب شده است این کشور اعلام نموده است که در بمبئی دفتر شرکت ملی نفت ایران احداث میشود.





دولت هند به شرکت ملی نفت ایران اجازه داده در بمبئی دفتر خریداری کند و در حال بررسی درخواست سه بانک ایرانی برای گشایش شعبه در این کشور است.






 اقتصادهای بزرگ شامل چین و کره‌جنوبی در پی اجرایی شدن برجام و برداشته شدن تحریم‌های بین‌المللی علیه تهران، درصدد ارتقای همکاری‌ها و روابط اقتصادی دو جانبه با ایران هستند و هند که نمی‌خواهد در این زمینه عقب بماند مشتاق است تعاملاتش را با ایران که زمانی دومین صادرکننده بزرگ نفت به دهلی نو بود افزایش دهد.





شرکت ملی نفت ایران برای خرید زمین برای دفترش اجازه دریافت کرده است. پالایشگاه‌های هندی قصد دارند امسال خرید نفت از شرکت ملی نفت ایران را دو برابر افزایش داده و به 20 میلیون بشکه برسانند و داشتن یک دفتر دائمی به این تجارت کمک خواهد کرد.





ایران همچنین به‌دنبال دریافت مجوز برای گشایش دفتر سه بانک ایرانی در هند است. این مقام هندی اظهار کرده است بانک پاسارگاد و بانک پارسیان مایل هستند در هند دفتر دایر کنند در حالی که بانک سامان علاقه‌مند است در این کشور یک زیرمجموعه ایجاد کند.



منبع: ایسنا






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;