دستور تسریع در تعمیرات نیروگاه‌ها

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، وزیر نیرو با صدور دستور ویژه‌ به شرکت توانیر و شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی خواستار تسریع در انجام تعمیرات نیروگاه‌های برق و تکمیل دوره تعمیراتی شبکه تولید، انتقال و توزیع برق کشور تا پیش از فرارسیدن انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ شده است.





بر این اساس باید دوره تعمیرات نیروگاه‌های برق کشور تا اردیبهشت ماه سال آینده و تا پیش از آغاز انتخابات ریاست جمهوری به منظور افزایش پایداری شبکه تولید، انتقال و توزیع برق کشور به پایان برسد.





محسن طرزطلب، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی با تایید دستور ویژه وزیر نیرو به منظور تسریع در انجام تعمیرات اساسی نیروگاه‌های برق کشور گفت: هم اکنون اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های تعمیراتی نیروگاه‌های برق کشور پیش‌بینی شده است.





این مقام مسوول با بیان اینکه تا پیش از فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری باید حدود ۸۹ هزار مگاوات تعمیرات اساسی در سطح شبکه تولید و نیروگاهی کشور انجام شود، اظهار کرد: هم‌اکنون با تعریف یک برنامه زمان‌بندی، تعمیرات اساسی و دوره‌ای در تمام نیروگاه‌های برق کشور آغاز شده است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;