در توالت ماهی گیری نکنید

در توالت  ماهی گیری نکنید

یک اسنوبورد کار تصویری از کارهایی که انجام آنها در دستشویی های سوچی منع شده را روی صفحه توییتر گذاشته است .

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز، سباستین توتان، اسنوبورد کار کانادایی تصویری از کارهایی که انجام آنها در دستشویی های سوچی منع شده را روی صفحه توییترش گذاشته و حالا دستشویی ها گوی سبقت را از گروه افراطی قفقاز در مخابره خبر ربوده اند.

در شرایطی که چند روز بیشتر به شروع بازی های المپیک زمستانی سوچی باقی نمانده است صحبت از این رقابت های زمستانی بیشتر و بیشتر می شود. البته در این میان دو مورد بیشترین صحبت ها را به خود اختصاص داده؛ اولی افراطی های قفقاز است که گفته اند در حین این بازی ها دست به حملات تروریستی می زنند و دومی هم دستشویی هایی است که برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است!

 

درباره مورد اول به قدر کافی صحبت شده است با این حال مورد دوم هم عجیب تر است و هم جالب تر؛ به گزارش تدبیر، اولین بار خبرنگار بی بی سی از مسکو تصویری منتشر کرد که خیلی ها را حیرت زده کرد: در یک کابین دو دستشویی فرنگی گذاشته اند تا ورزشکاران دو نفری به دستشویی بروند! انتشار این عکس بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت با این حال عجیب تر از عکس جدیدی که منتشر شده نیست؛ از آنجا که ورزشکاران مختلف به این منطقه اعزام شده اند و در هتل های مورد نظر اسکان یافته اند عکس های بیشتری از این مکان های پرحاشیه روی شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند که تازه ترین آنها مربوط به تصویری است که سباستین توتان، اسنوبورد کار کانادایی روی صفحه توییترش گذاشته. او تصویری از کارهایی که انجام آنها در دستشویی های سوچی منع شده را روی صفحه توییترش گذاشته و حالا دسشتویی ها گوی سبقت را از گروه افراطی قفقاز در مخابره خبر ربوده اند.

 

در توالت ماهی گیری نکنید!

 

در این تصویر چیزهای زیادی است که هنگام رفتن به توالت باید رعایت کرد و در واقع آنها را نباید انجام داد؛ مواردی کلاسیک مثل عدم نوشیدن مواد الکی یا عدم مصرف روان گردان ها. البته این تنها مورد نیست: ایستاده ادرار کردن و با حالت چمباتمه روس دستشویی نشستن هم منع شده است. البته یک مورد منعی دیگر هم اینکه کسی نباید در این دستشویی ها بالا بیاورد! با این حال عجیب ترین موردی که انجام آن در این دسشتویی ها منع شده ماهی گیری است! در تصاویری که سباستین آن را منتشر کرده به وضوح این تصویر دیده می شود. به نظر می رسد بحث درباره دستشویی های سوچی هنوز هم یکی از داغ ترین بحث های ممکن در روسیه است.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;