درخواست افزایش حقوق دستمزد و اصلاح واریز عیدی کارمندان

به گزارش تاسیسات نیوز، گروهی از کارمندان و کارگران و بازنشستگان طی نامه ای به نمایندگان مجلس درخواست افزایش حقوق در سال آینده را خواستار شدند.
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام
ضمن تشکر از تمام زحماتتان برای کشور همانطور که می‌دانید با توجه به افزایش نرخ دلار و تورم بسیار متأسفانه درآمد و حقوق دریافتی کارمندان دولت بسیار پایین می‌باشد و افزایش حقوق سالانه ابداً کفاف هزینه و خرج و مخارج را نمی‌دهند. با این حال علیرغم درخواست‌های مکرر اقدام خاصی صورت نگرفته است. پایه حقوق کارمندان دولت اعم از رسمی و قراردادی پایه حقوق وزارت کار بوده و بسیار پایین است. باید در نظر داشت که با وجود افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ ارز و سایر قیمت‌ها، ۱۰ یا ۱۵ درصد افزایش حقوق تغییر خاصی ایجاد نمی‌کند. از طرفی بازنشستگان محترم این ارگان‌ها نیز در فشار زیادی هستند، زیرا با حکم بازنشستگی خیلی از دریافتی‌هایشان حذف و از بیمه هم خارج می‌شوند.
عیدی واریزی سالیانه نیز به نسبت کارگران بسیار کم است. برای مثال با وجود اینکه کارمندان قراردادی ادارات دولتی تمام دریافتی‌هایشان مطابق با قانون کارگری است ولی عیدی واریزی به صورت کارمندی واریز می‌شود.
از شما مسئولین محترم تقاضا دارم هم در مورد افزایش حقوق کارمندان رسمی و قراردادی و هم در مورد قانون واریزی عیدی تغییرات لازم را اعمال نمایید تا حداقل عیدی دریافتی هم برابر با عیدی کارگری دریافت گردد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;