درآمد سالانه مدیریت انرژی برای مراکز بهداشتی تا سال 2024 از مرز 2 میلیارد دلار فراتر می رود

 

کلورادو – افزایش هزینه های مراکز بهداشتی، فشارهای صنعت رقابتی و نگرانی ها در مورد منابع تامین برق پایدار در چند حادثه طبیعی اخیر تمرکز جدیدی بر روش هایی که در آن تاسیسات مراکز بهداشتی انرژی را تامین، استفاده و مدیریت می کنند ایجاد کرده است. این توجهات دولت ها و سازمان ها را برآن می دارد تا از تکنولوژی های جدید برای نظارت و کنترل در به کارگیری انرژی در تاسیسات مراکز بهداشتی بهره بگیرند. طبق یک گزارش جدید از شرکت تحقیقاتی، پیش بینی می شود درآمد سالیانه سیستم مدیریت انرژی (EMS) تاسیسات مراکز بهداشتی جهانی از 8/948 میلیارد دلار در سال 2015 به 2/2 میلیارد دلار در سال 2024 برسد.
کسی تالون تحلیل گر ارشد پژوهش در تحقیق Navigant گفت:”در حالی که تکنولوژی های مدیریت انرژی در ساختمان های تجاری در دو دهه گذشته به کار گرفته شده اند، اما در بخش مراقبت بهداشتی به بسیار مبهم باقی مانده است. به طور متوسط بیمارستان ها در مقایسه با ساختمان های تجاری 5/2 برابر بیشتر انرژی مصرف می کنند و EMS مکانیسم مهمی برای کاهش هزینه های انرژی و در عین حال تضمین اعتبار منابع برق ارائه می کند”.
طبق گزارش، بخش EMS برای مراکز بهداشتی به دلیل تنوع در ارائه کنندگان و همچنین برخی تازه واردان به بازار بسیار رقابتی است. شرکت هایی مانند جانسون کنترل ، هانی ول، زیمنس و اشنایدر الکتریک، راه حل های عمیقی مربوط به مدیریت انرژی تاسیسات مراکز بهداشتی ارایه کرده اند. سرمایه گذاری EMS در خارج از بازار بیمارستان های بزرگ معمول در حال رشد است. به ویژه، راه حل های خدمات نرم افزاری، که با اتخاذ پروتکل های آزاد ممکن شده است، می تواند در غلبه بر موانع سرمایه ای که پیش روی راه حل های سخت افزاری وجود دارد کمک کند.

 

پایان خبر/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;