دایکین به مشتریان خود هشدار داد

فریب فروش تهویه مطبوع ویروس‌کش را نخورید

تاسیسات نیوز / سعید سعیدی: شیوع کرونا باعث فرصت‌طلبی بسیاری از افراد و شرکت‌ها شده است. یکی از سودجویی‌ها در زمینه تاسیسات و تهویه مطبوع، به کلاهبردارانی مربوط می‌شود که ادعای عرضه سیستم تهویه مطبوعی را دارند که قادر به ریشه‌کن کردن کروناویروس هستند.
به گزارش تیم ترجمه پایگاه خبری تاسیسات نیوز، به نقل از کولینگ پست، شرکت دایکین با توجه به سودجویی‌های مذکور، به مصرف‌کنندگان ژاپنی به استفاده از این سیستم‌های تهویه مطبوع تقلبی هشدار داده است.
این گزارش حاکی است؛ دایکین، این تولیدکننده ژاپنی که در زمینه تولید سیستم‌های تهویه مطبوع مطرح و شناخته‌شده است گزارش‌هایی را مبنی بر سواستفاده از نام این برند دریافت کرده که حکایت از تماس سودجویان با افراد مختلف جهت فروش سیستم تهویه مطبوع ویروس‌کش تحت برند دایکین دارد.
بر اساس این گزارش، برخی مدعی هستند که شرکت دایکین مایع مبرد خاص را توسعه داده است که قابلیت گندزدایی دارد و برخی دیگر اظهار دارند که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن جایگزین‌هایی رایگان برای تهویه مطبوع ارایه می‌دهند.
دایکین در بیانیه‌ای با اعلام اینکه سیاست شرکت به نحوی نیست که فروش تلفنی محصولات را به صورت برون‌سپاری انجام دهد، به مشتریان در خصوص این گونه تلفن‌های مشکوک هشدار داد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;