تقدیر نمایندگان نظام مهندسی از مدافعان سپیدپوش ورامین

با حضور مدیر و معاون  نمایندگی نظام مهندسی تهران در شهرستان ورامین در دیدار با مدیران بیمارستان ۱۵ خرداد این شهرستان از تلاش کادر درمانی در مقابله با شیوع و درمان کرونا در  این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران مدیران دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان ورامین ضمن دیدار با مدیران و کادر درمانی بیمارستان ۱۵ خرداد با اهدای لوح سپاس از تلاش کادر درمانی این بیمارستان تقدیر و تشکر کردند.
این دیدار با حضور مهندس پور خضری مدیر دفتر نمایندگی ، مهندس زمانی معاون دفتر وچند تن از  اعضای نظام مهندسی شهرستان ورامین انجام شد.
در ابتدای جلسه مدیر بیمارستان ۱۵ خرداد گزارشی از روند فعالیت های این بیمارستان، اقدامات کادر درمان و روند بهبود شرایط را در شهرستان ورامین  تشریح نمود.
مهندس پورخضری مدیر دفتر نمایندگی شهرستان ورامین نیز ضمن خداقوت به کادر درمانی، اقدامات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و شهرستان ورامین را بیان کرد. مهندس پورخضری ضد عفونی و گندزدایی مداوم دفتر ن ورامین و رعایت شرایط بهداشتی در این دفتر را از اقدامات مهم نظام مهندسی ساختمان ورامین برشمرد. در پایان لوح سپاسی به رسم یادبود به مجموعه کادر درمان این بیمارستان اهدا شد.
منبع سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;