داعش و گرمایش زمین

به گزارش تاسیسات نیوز، در آسيا پاسفيك، شهروندان هفت كشور استراليا، هندوستان، اندونزي، ژاپن، فيليپين، كره جنوبي و ويتنام معتقدند كه گروه تروريستي داعش و پديده گرمايش زمين اصلي ترين نگراني جهاني است.




گروه تروريستي “داعش” و “بلاياي طبيعي” به عنوان اصلي‌ترين تهديد امنيت جهاني شناخته شدند؛ پديده هاي كه نه تنها رشد اقتصادي را كند مي كند، بلكه باعث مي شود شتاب توسعه صنعت بيمه به ويژه در كشورهاي درگير بسيار كند شود.




مركز تحقيقاتي و تحليلي “پاو” در واشنگتن در آخرين گزارش خود آورده است: بر اساس شواهد عيني مشخص شده است كه گروه تروريستي داعش و تغييرات آب و هوايي اصلي ترين تهديد امنيتي براي كل جهان به شمار مي روند.




در اين تحقيق هشت تهديد اصلي جهاني ذكر شده است اما تقريبا در تمامي مناطق و تمامي افراد جهان تنها نگران داعش و بلاياي طبيعي هستند و تاكيد مي كنند كه اين دو عامل مي تواند ثبات جهاني را بر هم بزند و زندگي آنان را تحت الشعاع قرار دهد.




در اين مطالعه كه در 38 كشور جهان صورت گرفته، تاكيد شده كه اين تهديدها به شدت بر شرايط اقتصادي جهان تاثير مي گذارد و اين روند بدون شك بر صنايع اصلي مانند صنعت بيمه روند تخريبي خواهد داشت.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;