خرم از طرح اصلاح حقوق پرسنل و طبقه بندی مشاغل خبر داد

خرم ، رئیس سازمان نظام مهندسی شورای مرکزی با اعلام اینکه کمیته حقوقى و مالیات فعال شده است، از اصلاح حقوق پرسنل و طرح طبقه بندى مشاغل خبر داد،، ضمن اینکه تشکیل واحد رسیدگى و پاسخگویى به شکایات در روابط عمومى سازمان راه اندازى مى شود.
به گزارش تاسیسات نیوز،  جلسه احمد خرم ریاست سازمان با پرسنل و با حضور هیات رئیسه شوراى مرکزى روز دوشنبه، سی ام تیرماه برگزار شد.
بعد از طرح نقطه نظرات پرسنل و گزارش برخى مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان،  خرم اظهار داشت: من از توجه پرسنل به تذکرات بنده که به جاى مچ گیرى، دست همدیگر را می گیرند و در انجام امورات اهتمام دارند و همچنین از پیگیرى هاى مهم هیات رئیسه محترم از طریق وزارتخانه تشکر می کنم.
وی با تاکید بر ارتقای دسترسى کارشناسان سازمان نظام مهندسی ساختمان به امکانات الکترونیکى و اینترنت در عصر ارتباطات گفت: در راستاى ارائه خدمات رفاهى، پروژه عظیم شهرک غرب با ۴۵٠ هزار متر مربع احداث ساختمان با آپشن هاى روز کلید خورده است.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان اینکه موضوع آموزش با هدف ارتقای کیفیت خدمات و امر درآمدزایى با سرعت پیگیرى شود، همچنین نوسازى ساختمان قدیمی سازمان نیز در دست اقدام است.
خرم با اعلام اینکه کمیته حقوقى و مالیات فعال شده است، از اصلاح حقوق پرسنل و طرح طبقه بندى مشاغل خبر داد،، ضمن اینکه تشکیل واحد رسیدگى و پاسخگویى به شکایات در روابط عمومى سازمان راه اندازى مى شود.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;