خانه ها هوشمندتر می شوند

به گزارش تاسیسات نیوز، وقتی Nest اولین ترموستات خود را در سال 2011 راه اندازی کرد، هدف آن فراگیری آهنگ خانواده یک کاربر برای اتوماسیون گرمایش بود. تقریبا 5 سال بعد دو آپ دیت سخت افزاری و بعد یک برنامه گوگل به بازار آمد که آپ دیت جدید نرم افزار برای برداشتن گام بعدی در اتوماسیون بود. 




آپ دیت در همه محصولات Nest از جمله هشدار دود و دوربین Nest تعبیه شده است که ورود اکانت های خانواده را می بیند که به 10 نفر اجازه دسترسی به محصولات Nest در یک خانه را می دهد.

 

 

 

 

 

 

کاربران فردی را می توان از طریق اپلیکیشن Nest از اکانت خانواده حذف یا اضافه کرد، در این صورت هر نفر میتواند با استفاده از اکانت خودش به محصولات Nest دسترسی داشته و آنها را کنترل کند. این امکان نیاز به سهیم ساختن جزییات لاگین برای یک اکانت اصلی راحذف و دنیای جدیدی برای ردیابی Nest اصلی باز می کند.

 

 

 

همین طور کارکرد جدید دستیار خانه برای شناسایی خودکار اینکه آیا کسی در خانه هست یا نه نصب می شود که از حفاظ های زمینی برای ردیابی تلفن کاربر و تشخیص اینکه آیا آنها در فاصله معینی از خانه هستند یا نه استفاده می کند.





با این وجود حفاظ زمینی لزوماً کاملا دقیق یا عملی نیست و می تواند یک کاربری که در خانه است را بشمرد. همچنین اگر باتری تلفن هوشمند کاربر خاموش باشد اضافی تلقی شده و اگر تنها توسط یک نفر استفاده شود برای سایر افراد خانه جواب نمی دهد. به عبارت دیگر، جیمی کوچولو کلوچه خود را فریز کرده اماپدرش پیتزا درست می کند.

 

 

 

فانکشن اکانت خانواده یک راه برای حل این مشکل است؛ چراکه اجازه می دهد ترموستات Nest کنترل کند آیا کسی از اعضای خانواده در محل حفاظت شده است یا نه. این ترموستات این داده ها را با داده های سنسورهای فعالیت در وسایل خود ترکیب و کمک می کند مشخص شود آیا کسی در خانه است یا نه و الگوریتم هایی دارد که ریتم معمول یک خانواده را یاد می گیرد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;