خانه های هوشمند

به گزارش تاسیسات نیوز، در حالی که داده های حاصل از وسایل هوشمند برای مالکان خانه ها بسیار مفید است، اما این وسایل نباید این قدر پیشرفته باشند که مردم نتوانند از آنها استفاده کنند.

 

 

 

 

استفاده از نشانه های وسایل و داده ها در کنفرانس سالانه ASHRAE 2016 که در 25 تا 29 ژوئن برگزار می شود، بررسی می شود.

 

 

 

 

تعداد فناوری های هوشمند مرتبط موجود که در ساختمان ها اجرا شده در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است. همین مساله فرصت هایی برای بهره برداری از این وسایل و داده های جمع آوری شده با اطلاعات مصرف انرژی ارایه کرده و عملکرد ساختمان را ارزیابی می کند.

 

 

 

 

سمینار «وسایل و داده های هوشمند ساختمان مسکونی: بهبود نشانه های مصرف انرژی و ارزیابی عملکرد» در 29 ژوئن برگزار می شود.

 

 

 

 

این فناوری های جدید به شیوه های مختلف از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی، آسایش بهتر، امنیت و ایمنی بهتر و آگاهی بهتر از عملکرد خانه ها مالکان را منتفع می سازند.

 

 

 

 

هووارد چونگ سخنگوی کنفرانس می گوید: «قوی ترین مزیت در یک کلام این است: «آسایش، آسایش و آسایش. مالکان مجبور نیستند داده های خود را از طریق قبض های کاغذی بررسی کنند، کامپیوترها در ردیابی داده ها و ثبت آنها واقعاً خوب عمل می کنند.





یک شکایت بزرگ از مالکان در مورد ممیزی های انرژی این است که آنها راحت و ساده نیستند»


فرایند زمان بندی ترموستات هوشمند بر اساس آب و هوا و قیمت برق می تواند آسایش بهتری تامین کرده و صورت حساب انرژی را کاهش می دهد. زمان بندی استاتیک شرایط آب و هوایی را در نظر نگرفته و در نتیجه ناکارامد است.

 

 

 

 

چانگ می گوید: «مالکان تمایلی به آموزش دیدن ندارند آنها سیستمی ساده، معتبر و شخصی می خواهند. حرفه ای های ساختمان بیشتر نیاز به یادگیری درباره نیازهای مشتریان دارند. آنها یک تصویر دوربین حرارتی گرفته و آن را با همسایه ها و مجاورین مقایسه می کنند. صنعت می تواند با بررسی فروش های پنل های خورشیدی شرکت ها چیزهای زیادی یاد بگیرند.

 

 

 

سخنرانی ها در سمینار روی موارد زیر تمرکز می کند:

 

 

• نشانه های مصرف انرژی از مدل سازی ترمودینامیکی معکوس ساختمان های مسکونی

 

 

 

• پیش بینی تقاضا با استفاده از مدل های انرژی ساختمان مسکونی با ترموستات های مرتبط

 

 

 

• پروژه دیتالاگر دمای کورنل

 

 

 

با افزایش تقاضا برای ساختمان ای هوشمند و شرایط اقتصاد جهانی و قیمت های نفت، اطلاعات زمان واقعی و فناوری ارتباطات پیوسته رو به افزایش است. این برنامه به مسایل سیستم های HVAC تلفیق آنها با سیستم های کنترل دسترسی، زیرساختارهای داده ها و ارتباطات و سیستم های مدیریت ساختمان پیشرفته می پردازد.



سمینار یکی از 108 جلسه برنامه فنی است که در 8 مسیر سازمان دهی می شود.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;