حمایت مالی 14 میلیارد ریالی ستاد توسعه فناوری نانو از تازه های نشر

نانو

ستاد توسعه فناوری نانو، در آبا‌نماه سال 1392 در مجموع بیش از 14 میلیارد ریال حمایت مالی از کتاب، مقالات و آثار پژوهشی محققان حوزه نانو به‌عمل آورده است که تنها یک کتاب، در ردیف حمایت مالی این نهاد در آبانماه جاری قرار دارد.

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز  بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو، این ستاد در نخستین روز آبانماه، در مجموع از 1388 پایان‌نامه کارشناسی ارشد،‌ مقاله‌های پژوهشی و ISI و پایان‌نامه‌های دکترا در زمینه نانو  با تخصیص بیش از 950 میلیون تومان، حمایت کرده است.

 

این درحالی است که این ستاد در نیمه این ماه نیز از مجموع 419 طرح تحقیقاتی و انواع مقاله، بیش از 525 میلیون تومان حمایت مالی به‌عمل آورده است.

 

این حمایت‌ها به محققانی که پروپوزال، پایان‌نامه و مقاله آن‌ها تا پایان مرداد‌ماه 92 در ستاد فناوری نانو داوری شده، تعلق گرفته است. علاوه بر پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی‌ ارشد و دکترا، مقالات علمی ISI، برگزاری کنفرانس و کارگاه و دوره‌های پسا‌دکترا نیز مشمول این حمایت قرار گرفته‌اند.

 

حمایت‌های ستاد فناوری نانو، افزون ‌بر حمایت از پایان‌نامه‌های دانشگاهی کارشناسی ارشد و دکترا و مقاله‌های ISI، شامل تالیف کتاب‌ نیز می‌شود. بنابراین گزارش، ستاد نانو پس از داوری آثار ارسالی محققان، تنها یک کتاب را شایسته حمایت مالی 800 هزار تومانی دانست.

 

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;