حمایت از تولیدکنندگان داخلی در اولویت

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، غلامعباس میرزایی ظهر امروز در کارگروه صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه حمایت از تولیدکنندگان داخلی بسیار مهم و در اولویت است اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رسیدن به خودکفایی دارای اهمیت است و باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: باید به منظور رسیدن به توسعه و رشد اقتصادی از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و با تحقق این مهم بتوانیم گام مهم و تاثیرگذاری را در این بخش برداریم و موانع تولید را از بین ببریم.
سرپرست‌فرمانداری شازند تصریح کرد: با یک برنامه‌ریزی مدون و دقیق باید در راستای رفع مسائل و مشکلات نواحی صنعتی شهرستان گام برداشته شود و به این منظور باید مسائل و مشکلات جمع آوری و دسته بندی شوند تا تدابیر لازم در این راستا اندیشیده شود.
میرزایی با اشاره به انجام اقدامات کارشناسانه در راستای رفع مشکلات بخش‌های صنعتی گفت: تشکیل کمیته تسهیل و رفع موانع تولید درشازند بسیار مهم و ضروری است که باید با جدیت دنبال شود و این مهم محقق شود.
وی افزود: رفع مشکلات واحدهای صنعتی‌به ویژه صنایع تبدیلی با یک مدیریت قوی و کارآمد محقق می‌شود که در صورت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی آثار آن در زندگی مردم مشاهده شده و رضایت شهروندان دو چندان می‌شود.
سرپرست فرمانداری شازند تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران در راستای توسعه و رشد اقتصادی بسیار مهم بوده و با توجه به وضعیت موجود جامعه برای حمایت از واحدهای تولیدی به عنوان یکی از حوزه‌های مهم اقتصادی کشور باید گام برداشته شود.
میرزایی با اشاره به اینکه بانک‌ها باید تعامل خود را با سرمایه‌گذاران افزایش دهند گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران می‌تواند در راستای اشتغالزایی به ویژه در بخش صنعت مورد توجه قرار گیرد و مشکل بیکاری را مرتفع کند.
وی افزود: باید از تعطیلی واحدهای صنعتی جلوگیری شود زیرا تعطیلی هر یک از واحدهای صنعتی، هزینه‌های بسیاری را به دولت و مردم تحمیل می‌کند که این مهم با یک نگاه مثبت و همکاری و حمایت مسئولان و دولت محقق می‌شود.
سرپرست فرمانداری شازند تصریح کرد: با توجه به شعار امسال باید با یک حمایت منطقی از صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی حمایت شود و بتوانیم به رشد و شکوفایی اقتصادی دست پیدا کنیم و رفع مشکلات تنها با همدلی و همزبانی دولت و ملت امکان‌پذیر است .
میرزایی با اشاره به تقویت زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی گفت: زیرساخت‌های لازم در زمینه شبکه آب، برق و تلفن، تامین مواد اولیه توسط شرکت پتروشیمی و ارائه تسهیلات بانکی باید در این شهرستان ایجادشود و مورد توجه قرار گیرد.

 

 

 

 

انتهای پیام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;